فرماندار انزلی خبر داد:

افتتاح ۱۳۶ پروژه عمرانی و طرح اشتغالزایی شهرستان انزلی در هفته دولت

فرماندار شهرستان بندر انزلی از افتتاح ۱۳۶ پروژه عمران شهری و روستایی و طرح اشتغالزایی در هفته دولت امسال خبرداد و افزود: باید با کار و تلاش همگانی و شبانه روزی و در پرتو افزایش تعامل، همگرایی و هم افزایی، در خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن عمل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میرشمس مومنی زاده با تبریک فرارسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار ۸۳۸ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد پروژه ها ۵۶ پروژه درحوزه عمران روستایی است.

وی با اشاره به ایجاد ۹۱ فرصت شغلی در افتتاح پروژه های هفته دولت، افزود: میزان اعتبار پروژه های عمرانی در هفته دولت سال گذشته ۶۳۰ میلیارد ریال بود که باتوجه به اعتبار هزینه شده در هفته دولت سال جاری شاهد ۳۵ درصد رشد دراین خصوص هستیم.

مومنی زاده با بیان اینکه پتانسیل شهرستان انزلی و استحقاق مردم آن بسیار بیش از این است، گفت: باید با کار و تلاش همگانی و شبانه روزی و در پرتو افزایش تعامل، همگرایی و هم افزایی، در خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن عمل شود.

فرماندار بندر انزلی با اشاره به افتتاح ۶ انبار و یک سیلوی غلات و یک روغن مخزن جمعا با هزینه بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال در بنادرو دریانوردی و همچنین ۴۵ پروژه عمرانی درحوزه شهری با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری بندرانزلی و گشایش خانه بیماران اوتیسم در شهر بندرانزلی، افزود: افتتاح ۵ پروژه اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح ساختمان دهیاری روستای کپورچال، افتتاح همزمان ۸ پروژه خدمات کشاورزی، افتتاح همزمان ۳۱ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان ۲ پروژه آسفالت روستایی و ۱۵ باب منزل مسکونی و ۳ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)از جمله پروژه های روستایی هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی است.

مومنی زاده با اشاره به افتتاح دو واحد مرغداری در روستای کچلک انزلی، خاطرنشان کرد: ساختمان آموزشی آموزشکده فنی شهید خدادادی بندرانزلی، خانه هلال روستایی، یک واحد تولیدی البسه در روستای طالب آباد و یک زمین ورزشی و ساختمان دهیاری روستای جفرود پایین در هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی افتتاح می شود.

وی درادامه با اشاره به افتتاح ۴ پروژه گردشگری در بندرانزلی، گفت: ۴۸ واحد مسکن مهر نیز در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در بندر انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید، می تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.

فرماندار بندر انزلی تصریح کرد: هفته دولت درحقیقت تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌ رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و انقلابی ایران عزیز ماست که در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

مومنی زاده در پایان سخنانش، هفته دولت امسال را فرصت مناسبی برای افزایش امید و نشاط و شادابی در جامعه دانست و تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می کوشد تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.

Share