با حضور وزیر نیرو

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان

مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای گیلان با حضور وزیر نیرو و استاندار گیلان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزادکتر رضا اردکانیان در ادامه برنامه‌های سفر خود به گیلان با همراهی دکتر سالاری مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای گیلان را افتتاح کرد.

مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای گیلان جزء ۶ شرکت برتر در زمینه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور و همچنین از اولین مراکز ارائه خدمت فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب می‌باشد.

تعداد اپراتورهای مرکز ۱۲ نفر بوده که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌ها هستند و یک خط E1 که شامل ۳۰ خط تلفن دیجیتال با استفاده از آخرین نرم افزار‌ها و سخت افزارها برای ارتباط بدون وقفه مردم از کل استان با مرکز ۱۲۲ این سامانه را پشتیبانی می‌کند به نحوی که تعداد تماس‌های مرکز از روز ۱۴ مرداد ماه سال ۹۶ تاکنون به ۷۴ هزار ۱۰۴ تماس رسیده و در همین مدت تعداد ۳۱ هزار و  ۳۵۰ حادثه و تعداد هشت هزار و ۲۳۳ فقره انشعابات فروخته شده به ثبت رسیده است.

هدف از راه‌اندازی مرکز ۱۲۲ ارائه خدمات سریع و آسان به مردم استان می‌باشد و بزودی خدمات پس از فروش شامل: تغییر نام، تغییر واحد، تغییر کاربری، تغییر ظرفیت، تغییر قطر و استعلام محضری نیز در مرکز ۱۲۲ انجام خواهد شد.

مرکز ۱۲۲ آبفای شهری گیلان هم اکنون یکی از مراکز الگو و مورد بازدید در سطح کشور می‌باشد.

Share