سیداحمد خاتمی در رودسر

اطاعت پذیری از رهبری راز موفقیت چهل ساله نظام است | مذاکره کنندگان خیانتی نکرده اند

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) است، یادآور شد: اطاعت پذیری از رهبری راز موفقیت چهل ساله نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم عید ولایت و جشن غدیر با حضور سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مسجد امام علی (ع) رودسر برگزار شد.

خاتمی باتبریک عید سعید غدیرخم گفت: چهار حادثه در تاریخ اسلام رخ داده است که این حوادث تکمیل کننده احیای اسلام است که شامل بعثت، غدیر، عاشورا و مهدویت می‌باشد.

وی افزود: عاشورا پاسدار غدیر است، پاسدار بعثت است، تمام دین مدیون امام حسین (ع) است.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) است، یادآور شد: اطاعت پذیری از رهبری راز موفقیت چهل ساله نظام است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر بر دشمنان کینه ورز فائق آمدیم به دلیل اطاعت از ولایت فقیه است. ملت به تبعیت از رهبری تمامی ترفندهای دشمنان را خنثی و به پیروزی می رسد.

خاتمی یادآور شد: با کمال ناجوانمردی تمام مشکلات را پای رهبری می نویسند. مملکت قانون دارد و رهبری سیاستهای کلی نظام را ترسیم کرده است.

وی افزود: مردم رهبر را تنها نخواهند گذاشت، پوزه دشمنان را به خاک خواهند مالید و از این مشکلات عبورخواهند کرد.

خاتمی در خصوص مشکلات اقتصادی و تاکید رهبر بر اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفسدین اقتصادی اظهار کرد: با توجه به دستور موکد رهبری به قوه قصاییه اقدامات لازم در دستور کاری قوه قصاییه قرار گرفته است.

خاتمی به بدعهدی امریکا در برجام اشاره کرد و گفت: متاسفانه بدعهدی آنها باعث خیانت شد اما مذاکره کنندگان با استعانت از رهبری راه خود را رفته اند و خیانتی نکرده اند.

امام جمعه موقت تهران گفت: عبرت غدیر این است که مراقب باشید ولی امر را تنها نگذارید. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

Share