شامگاه جمعه رخ داد

آتش سوزی در انبار ذخیره کالا در روستای طالب آباد انزلی+ گزارش تصویری

شامگاه روز جمعه انبار ذخیره مواد واقع در روستای طالب آباد شهرستان بندرانزلی دچار حریق شد که عملیات حریق این انبار به مدت ۲۴۰ دقیقه به طول انجامید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شامگاه روز جمعه انبار ذخیره مواد واقع در روستای طالب آباد شهرستان بندرانزلی دچار حریق شد.

فرمانده شیفت ایستگاه غازیان آتش نشانی شهرستان بندرانزلی در حاشیه این حادثه به خبرنگار حاضر در محل حادثه اظهار داشت: این حریق راس ساعت ۲۲:۲۴ رخ داد که با حضور شش خودروی آتشنشانی، هفده آتشنشان سازمان آتش نشانی بندرانزلی و همکاری آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، منطقه آزاد انزلی، شهر خمام صورت گرفت.

مهران رمضانی با بیان اینکه ۱۲ خودرو و ۴۱ آتشنشان در این عملیات شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: از منطقه آزاد انزلی دو خودرو و هشت آتشنشان، از مرکز آتشنشانی شهر خمام یک خودرو و دو آتش نشان و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان سه خودرو و چهارده آتشنشان شرکت داشتند که عملیات کنترل حریق این انبار به مدت ۲۴۰ دقیقه به طول انجامید.

وی تصریح کرد: همچنین واحد سازمان خدمات شهری شهرداری بندر انزلی به همراه لودر و سایر دستگاه های ویژه خود نیز در عملیات حضور داشتند.

Share