مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان در جمع خبرنگاران:

۳۳ شرکت در صنایع مختلف با ما همکاری دارند | ۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری است

احمدعلی شهیدی، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه همچنین ۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری می‌باشد، گفت: تمام امکانات تامین شده توسط ما زیر بنایی و در تعامل با سازمان محیط زیست است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز ۱۸ مرداد بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار و ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نشست خبری در شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور احمدعلی شهیدی، مدیرعامل این شرکت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

۳۳ شرکت در صنایع مختلف با ما همکاری دارند

شهیدی ضمن تبریک روز خبرنگار در رابطه با مقام این قشر در جامعه اظهار داشت: تمام اهداف ما در مسیر رشد اقتصادی صنایع کوچک با حضور خبرنگاران به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان تأکید کرد: بخشی از تلاش ما در پیش برد اهدافمان تامین امکانات مورد نیاز برای صنایعی که در حال همکاری با ما می‌باشد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۳ شرکت در صنایع مختلف با ما همکاری دارند و چیزی در حدود هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی در دسترس ما می‌باشد که هزار و۴۰۰ هکتار از این زمین ها در فاز عملیاتی قرار دارد

۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری است | پیشرفت ۸۰ درصدی پست برق شهرک صنعتی سپیدرود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه همچنین ۹ تصفیه خانه در حال بهره برداری می‌باشد، گفت: تمام امکانات تامین شده توسط ما زیر بنایی و در تعامل با سازمان محیط زیست است.

شهیدی در رابطه با تعامل سازمان های مختلف با شرکت شهرک های صنعتی گفت: در طی سال گذشته با شرکت برق منطقه ای گیلان قراردادی برای احداث پست شهرک صنعتی به مبلغ ۱۵/۵ میلیارد تومان قراردادی صورت گرفته که از این مبلغ ۱۳ میلیارد تومان تامین شد و پس از عقد این قرار داد، پست ۶۳/۲۰کیلو ولت برق شهرک صنعتی سپیدرود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: شرکت شهرک های صنعتی سعی دارد با حمایت از شروع تا پایان از صنایعی که تصمیم به شروع کار کرده اند در پیشرفت اقتصادی و ایستادن در برابر تحریم ها کمک بزرگی به اقتصاد ملی داشته باشد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان تاکید کرد: هدف ما استفاده از ایده های نوین صنایع مختلف و تحقیقات دانشجویی برای انتقال به صنعت می‌باشد و همه این اهداف، نیازمند به حمایت ویژه خبرنگاران بعنوان حمایت کننده اصلی است.

Share