جانبازی مطرح کرد:

یک پله تا بین المللی شدن جشنواره تئاتر شهروند

امیر جانبازی، سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند یک برند ملی ‌است و تا بین‌المللی شدن یک پله فاصله دارد که همت مسئولان کشوری و استانی را میطلبد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری لاهیجان در حاشیه اولین روز از جشنواره شهروند گفت: شهرستان لاهیجان با توجه به ظرفیت های بالایی که دارد می‌تواند به عنوان قطب گردشگری کشور باشد.

امیر جانبازی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند یک برند ملی ‌است و تا بین‌المللی شدن یک پله فاصله دارد که همت مسئولان کشوری و استانی را میطلبد.

وی ارتقای نشاط و شادابی در جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: تمام سعی بر این است با برگزاری جشنواره های مختلف نشاط اجتماعی را در میان مردم به وجود بیاوریم چرا که وجود نشاط اجتماعی از نشانه های یک جامعه سالم است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان به حضور میدانی خود در اجراهای روز اول جشنواره اشاره کرد و افزود: در نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سطح اجرای برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی و استقبال چشمگیر مردمی بهتر از سال های گذشته است و که این نشان از رشد و توسعه تئاتر در این منطقه دارد.

گفتنی است جشنواره تئاتر خیابانی شهروند با ۲۳ طرح ۱۵ اثر در بخش مسابقه، ۲ اثر برگزیده جشنواره و ۵ اثر کودک نوجوان از ۲۹ مرداد آغاز و تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ادامه دارد.

Share