همزمان با کسب اولین امتیاز در لیگ هجدهم

کادرفنی سپیدرود استعفاء دادند | چک‌های مدیرعامل برگشت خورد

از هفته سوم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپیدرود اولین امتیاز خود را در لیگ هجدهم کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سوم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی کوروش ملکی، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، میلاد قربانزاده، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی (علی رضا نورمحمدی)، محمدرضا خرسندنیا، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی (امین منوچهری)، رضا معقولی (یعقوب کریمی) و مهرداد بایرامی برای سپیدرود رشت به میدان رفتند.

در دقیقه ۸ بازی حسین ابراهیمی برای سپیدرود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل گسترش فولاد را نیز محسن یوسفی در دقیقه ۴۵ بازی با یک شوت از راه دور و روی اشتباه مسلما کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود وارد دروازه این تیم کرد.

مسعود اقبالی، مربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که اعضای کادر فنی این تیم استعفای خود را نوشته‌اند و فردا تقدیم سازمان لیگ می‌کنند و امروز آخرین حضور آنها روی نیمکت نماینده رشت بوده است.

مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به علت ضعف مدیریتی، سفر ما به تبریز بسیار دشوار بود و این باعث شد در بازی مشکلات زیادی داشته باشیم. با گذشت دو ماه از فعالیت‌مان در این تیم، یک ریال هم نگرفته‌ایم و به همین دلیل تصمیم به ترک این تیم گرفتیم.

او خاطرنشان کرد: چک‌های مدیرعامل نیز برگشت خورده و وقتی روز به روز این مشکلات و تنش ها بیشتر شد، صبر و تحمل خداداد عزیزی به پایان رسید.

اقبالی بیان کرد: متاسفانه مردم گیلان هم صبور نیستند و نمی‌دانند که این مشکلات، از ریشه باشگاه نشات می‌گیرد.

گفتنی است در پایان این بازی سپیدرود رشت با کسب یک امتیاز از سه بازی خود همچنان در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

هیات فوتبال گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان درحالی مالکیت سپیدرود رشت را از جواد تن زاده پس گرفتند که براساس ادعای آنها عدم اجرای تعهدات دلیل اصلی این تصمیم بود. اما واگذاری مالکیت سپیدرود رشت به محمد نوین درحالیکه او از پرداخت ۲۶ میلیون تومان هزینه هتل این تیم نیز عاجز است خود از عجایب مدیریت بی در و پیکر ورزش در استان گیلان است.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت در هفته چهارم لیگ برتر، پنجشنبه ۲۵ مرداد باید به مصاف پدیده مشهد برود.

 

 

Share