امام جمعه رشت در جمع بازاريان:

پیاده‌راه رشت سبب اختلال در کسب و کار بازاریان شده است

امام جمعه رشت با بیان اینکه در گذشته مردان و زنان در منطقه مرکزی شهر رشت مشغول کسب بودند، گفت: اکنون ساخت‌وسازه ایجاد شده در میدان اصلی شهر سبب ایجاد اختلال در کسب و کار بازاریان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه رشت با بیان اینکه در گذشته مردان و زنان در منطقه مرکزی شهر رشت مشغول کسب بودند، گفت: اکنون ساخت‌وسازه ایجاد شده در میدان اصلی شهر سبب ایجاد اختلال در کسب و کار بازاریان شده است.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان و بازاریان رشت با اشاره به اینکه پیاده‌راه فرهنگی سبب ایجاد معضلات مختلف در این شهر شده است اظهار کرد: با توجه به وجود فضاهای زیبا در گیلان، مردم انتظار داشتند پیاده‌راه رشت از زیبایی ویژه‌ای برخوردار باشد.
وی، پیاده‌راه شهر رشت را معضلی برای بازار این شهر عنوان کرد و افزود: پیاده‌راه سبب حصر منطقه مرکزی شهر رشت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در گذشته مردان و زنان در منطقه مرکزی شهر رشت مشغول کسب بودند، تصریح کرد: اکنون ساخت‌وسازه ایجاد شده در حاشیه میدان اصلی شهر سبب ایجاد اختلال در کسب و کار بازاریان شده است. در مورد مسائل فرهنگی پیاده‌راه رشت حرف داریم.

آیت‌الله فلاحتی به آثار سوء حصر منطقه مرکزی شهر رشت اشاره کرد و گفت: اکنون پیاده‌راه رشت سبب تجمع افراد ناباب در این مسیر شده ضمن اینکه در مورد مسائل فرهنگی پیاده‌راه رشت حرف داریم.

وی بر برطرف کردن معضل و بحران پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت توسط مسؤولان ذی‌ربط تأکید کرد و متذکر شد: تمام استان در مورد مذکور اتفاق نظر دارند.

Share