مدیر آبفای شهرستان لنگرود

پروژه آب و فاضلاب لنگرود به زودی آغاز می‌شود | ۷۰ درصد قبوض آب به موقع پرداخت نمی‌شود

مدیر آبفای شهرستان لنگرود گفت: پروژه فاصلاب در چهارچوب طرح ملی و استانی به طول سه و نیم کیلومتر با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدضیا علوی مدیر آبفای شهرستان لنگرود به خبرنگار دیارمیرزا گفت: ۴۶ هزار مشترک در شهرستان لنگرود از آب شهری بهره‌مند هستند.

وی درخصوص اجرای بخشی از پروژه آب و فاضلاب شهری لنگرود، حد فاصل میدان امام حسن مجتبی (ع) و میدان بسیج لنگرود گفت: پروژه فاصلاب در چهارچوب طرح ملی و استانی به طول سه و نیم کیلومتر با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان به زودی آغاز می‌شود.

این مسئول یادآور شد: با تکمیل این پروژه بخشی از فاضلاب‌های شهر لنگرود جمع آوری و به تصفیه خانه هدایت می‌شود.

مدیر امور آب لنگرود گفت: در سال جاری با وجود دمای بالای هوا و قطع برق خوشبختانه مشکل بحران جدی آب نداشتیم.

علوی تصریح کرد: با توجه به انجام به موقع تعمیرات تاسیسات و ایستگاه‌های پمپاژ و در مدار بودن کلیه منابع تولید و استفاده حداکثری از پتانسیل آبی مدیریت توزیع در شبکه به درستی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص مشکلات چاف و چمخاله تمهیدات لازم اندیشیده شده اظهار کرد: با افزایش ۲۰ لیتر درثانیه و ارتقای ایستگاه پمپاژ شلمان بخشی از آب مناطق یادشده از طریق شهر شلمان تامین شده است.

مدیر آبفای شهرستان لنگرود یادآور شد: علی‌رغم اینکه تمام تلاشها بصورت شبانه روزی جهت جلب رضایتمندی مردم در شرایط طاقت فرسای تابستان انجام گرفته شاهد پرداخت به موقع آب بها نیستیم.

علوی در پایان گفت: ۷۰درصد از قبوض صادره به موقع پرداخت نمی شود.

Share