سلام داخل مجلس چه غلطی می‌کنید

پاسخ قابل تأمل مردم به توئیت بحث برانگیز محمود صادقی

روز گذشته، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در توییتر شخصی خود، جمله‌ای با این مضمون: «سلام داخل مجلس چه غلطی می‌کنید» منتشر کرد و از فالوورهای خود خواست که بگویند اگر آن‌ها جای این نماینده بودند، چه پاسخی به این پرسش می‌دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک، روز گذشته، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در توییتر شخصی خود، پرسشی  از یکی از دنبال کننده های خود با این مضمون که: «سلام داخل مجلس چه غلطی می‌کنید» منتشر کرد و از دنبال کننده های صفحه اش خواست که بگویند اگر آن‌ها جای این نماینده بودند، چه پاسخی به این پرسش می‌دادند.

فارغ از این‌که این مخاطب چنین پیغامی را به این نماینده فرستاده، امروز سؤال خیلی دیگر از مردم کشور که شاید به شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی ندارند، این باشد که در اوضاع کنونی در مجلس چه می‌گذرد و چرا کسی کاری نمی‌کند؟

با این‌ حال تاکنون این نماینده مجلس پاسخی به این مخاطب خود نداده، ولی پاسخ‌های کسانی که این اکانت را دنبال می‌کنند، درخور توجه است و از آنجا ‌که این گفته‌ها شاید حرف خیلی‌های دیگر نیز باشد، تابناک بخشی از این نظریات را که قابلیت انتشار دارند، منتشر می‌کند.

پاسخ‌های مخاطبان این نماینده

مردم خسته و نگرانندوحق دارند از نماینده‌هایی که برای سخن گفتن به نیابت از خودشون انتخاب وبه مجلس فرستاده‌اند توقع داشته باشند الان صداشون باشند. یک گزارش #واقعی از وضعیت موجود و راهکارهای کارشناسی #واقعی وتشکیل یک کمیته اضطراری #واقعی ِنجات اقتصاد با حضور کارشناسان #واقعی میدادم.

مجلسی که نمایندگانش دردشان می آید در رأی گیری شرکت کنند معلوم است چه می کنند .اگر مجلس نبود شاید وضع مردم بهتر بود.

شما مثلا نماینده‌های این ملتید چجوری، با چی اون وجدانتون رو خوابوندین که با دیدن هیچ اتفاقی بیدار نمیشه؟! چطور روتون میشه بجای فکر کردن به مشکلات مردم و پیدا کردن راه حلی براشون بیاید اینجا و این خزعبلات رو توییت کنید!؟

خدا رو شکر ما جای شما نیستیم و تو این شرایط که مردم فشار اقتصادی روشون هست دنبال عقده گشایی سیاسی نیستیم و حق الناسی گردنمون نیست.

اگر بازم دلخور نمی شید باید بگم آقای صادقی من جای شما بودم در راه وطنم و دینم مجاهدت میکردم.توفیقی بود خدمت به خلق که به شما و همکارانتون داده شد و اکثریت پس زدید بنده از عاقبت این کار برای خودتون نگرانم.مگر نه مردم رو خدا نگه میداره.

به نظرم برای عاقبت بخیری خودتون (اصلاحطلبا ) یا حداقل نجات خودتون از بدنامی و ایضا نجات مردم ایران پروژه استیضاح واقعی روحانی رو کلید بزنید.

سؤال ما هم هست دکی جون! من هی فک می کنم همه اش توی توئیتر و تلگرامی شما. حالا خودت بگو چیکار می کنی؟ خدایی راس بگیا!

میگفتید برای دزدی آقازاده ها لوایح قانونی تصویب میکنیم.

صد درصد استعفا میدادم و میگفتم غلط کردم  و توبه کردم از الان با مردم هستم…

چرت میزنیم و گلابی میخوریم.

هیچکس نمیتونه و نمیخواد جای شما باشه ولی جواب بدید: هیچ کاری نمیکنم.

بگید از اونجایی که تحقیق کردید و دیدید اکثریت مردم از کارگر تا کارمند و غیره، دغدغه شون حصر بوده، دارید رو رفع حصر کار میکنی. اینم اضافه کنید که وجدانا اگه تا همین عیدقربان حصر تموم نشد،اسکرین شات بگیره از پیامتون پخش کنه آبروتون بره.

جوابتان یقینا این است :میخوریم ، می‌آشامیم ؛ اتفاقا اصراف ھم میکنیم.

بگو هی الکی حرف میزنم.

بهش جواب میدادم هر روز طرح استیضاح یه وزیری رو مطرح میکنیم بعد که دولت رو تلکه کردیم امضامونو پس میگیریم یا بهش رای اعتماد میدیم.

بهش می‌گفتم ممنون که سوژه توییت برام جور کردی !

هیچی!

جای شما بودم اینطور می‌نوشتم: هر نوع کاری میکنیم بغیر از رسیدگی به معیشت مردم. معیشت مردم رو به یه پرس چلوکباب می‌فروشیم. چون با رشوه ۲میلیاردی به کرباسچی، وارد لیست شدیم. عرضه استیضاح بی عرضه ترین وزرا رو نداریم.

میرفتم توی اهواز و‌تبریز و‌تهران و بقیه شهرای بزرگ میچرخیدم‌و‌از مردم میپرسیدم مهمترین دغدغه شما چبه؟ اونا هم‌ میگفتن رفع حصر.

این‌پیام بسیار دور از منطق و انصافه. شما از معدود نمایندگانی هستید که باعث شدید از رای دادنمون پشیمون نباشیم.

به هرحال مجلس هم ناهار چربی داره هم رو میز میوه و آب میوه هست، بخورین ولی بدونید آه یک ملت پشت سرتونه.

جناب صادقی: مردم ولی نعمت شما هستند. چرا از مردم پلکان ساختید؟ جناب صادقی خسته ایم. پشت مردم در بیایید،شما وامدار مردمید، رها کنید مکافات آفرینان برای مردم رو. با وجدانت خلوت کن جناب صادقی.

سلام لزوم پاسخگو بودن نمایندگان محترم؛ وقتی مجلس را در راس امور می دانید باید در شأن همان جایگاه نظارت و اقدام کنید.

هیچ هیچ هیچ

من اگر مثل شما کاری برای مردم نمی‌کردم و به فکر مردم نبودم جواب میدادم اشتباه کردم کاندیدا شدم و استعفا میدم و میرم.

بنویس مگه قرار کاری ام بکنیم؟؟سایه ما همین ک بالاسرتونه بسه!!!!

استعفا میدادم بعدشم خودمو گم و گور میکردم.

والا با توجه به وضعیت اقتصادی مملکت اول تشکر میکردم از حیا و صبرش که با الفاظ بدتری خطابم نکرده دوم اینکه اگر رویی داشتم عذرخواهی میکردم و میخواستم حلالم کنه.

میگفتم دنبال دشمن میگردیم.

خب بعد از سلام، تمام کارهایی که باعث شده وضع اقتصادی به اینجا کشیده بشه رو تشریح کنید بخصوص اون قسمت که چی میشه علیرغم این همه بی تدبیری ونابسامانی تا نماینده ها به فکر استیضاح میفتن یکی از طرف هزاردستان میاد بهشون سلام میده بعد استیضاح امضا نمیاره.

پاسخ اینه. ما در مجلس: ۱-دنبال دختر خشگلا میگردیم. ۲-میخابیم. ۳-عکس ساپورت میاریم پخش میکنیم. ۴-دنبال رانت جدید میگردیم. ۵-برای آینده آقازاده هامون برنامه ریزی میکنیم.

ما چه میدونیم چه کار میکنید!! وقتی داعش ریخته بود مجلس و آدم میکشت شما جلسه رو تعطیل نکردین بعدش چند ماه بعد بخاطر یه بسته مشکوک مجلس رو تعطیل کردین!!!

دیگه نمیشه چیزی گفت به شما مجلسی ها، بخدا تاریخ به شماها خواهد خندید مجلس این همه بی بخار واقعا نوبره.

تلاش برای تصویب FATF یکی از کارهایی که امروز از نان شب هم واجب تر است برای یک نماینده.

با پول بیت المال عشق و حال.

بفرمایید: ۱- لالا ۲- ….. ۳- ماله کشی ۴- گند کاری.

رسیدگی به مشکلات مردم

راستشو بگو

استعفا میدادم اگه شرافت داشتم.

قیمت دلارو میدونید؟ سکه چی؟ حقوق مردم میدونید تو چه رنجیه؟ از ناامیدی ملت خبری بهتون میرسه؟ خودکشیا ورشکستگیا زندونیای بدهی؟ ها؟ یا فقط دنبال اصلاح اصلاحاتید؟

حقیقتو میگفتم محمود جون، بهش بگو باندی ۲ میلیون رای اوردی ولی توو شهرستان خودتون ۱۰ هزارتا هم رای نداشتی، بگو واسه همینه که ناکارآمدی.

استعفا میدادم. حداقل علنی میگفتم راهم جداست البته اگر جدا باشد.

عذرخواهی میکردم چون وکیل مردم بودم و الان شرایط بر مردم سخت شده، من اگر مسئول مملکت بودم الان عرق شرم روی صورتم بود و خجالت زده از وضع موجود. شما طاقت یک پیام رو ندارید ولی انتظار دارید مردم در برابر اینهمه مشکلات صبر کنند و ساکت باشند؟؟؟؟

می گفتم هیچ با حقوق بلاوجهم گاهی یک توییت چالشی منتشر می کنم بعد هم تعداد لایکها را نظاره می کنم . از وضع مملکت هم که واضح است در مجلس چه می گذرد.

می گفتم ب جای تصویب قانون ب نفع مردم دارم اینجا چرت و پرت می گم و اخر من هم پول این مردم رو می گیرم.

شعار میدیم چرت میزنیم بیانیه میدیم احسنت میگیم آخرش هم تکبیییییررررر.

میگفتم یک دست صدا نداره ! وقتی بیشتر‌نماینده های مجلس اصولگراهایی ان که نه نگران مردمن نه نگران کشور ، فقط دنبال زمین زدن و تضعیف دولتن چه کاری میشه کرد ؟!!

من بودم جواب میدادم : قابل عرض ، هیچ

بابت کم کاریا عذرخواهی میکردم و جبران میکردم شما نماینده مردمی

مگه جوابی هم دارین بدین ،جدا روتون میشه جواب هم بدین.

از نمایندگان مجلس بخواهید تا دسته‌جمعی هاراکیری (سپوکو) کنند؛ مگر این نماینده‌های مسلمان ایرانی، کمتر از آن سامورایی‌های بودایی ژاپنی هستند؟!؟ پس آن ژاپن اسلامی کجا رفت؟ هل اتی کجا رفت؟ به آن‌ها بگویید: رانت، بدون هاراکیری داده نمی‌شود!

Share