سرپرست شهرداری رشت:

پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان می‌تواند برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کند | رشت به یک میلیون نفر خدمات می‌دهد

علی بهارمست با تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت در حال حاضر ۷۵ درصد نسبت به بودجه تعیین شده عقب است و این مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت برای سهرداری رشت است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی بهارمست، سرپرست شهرداری رشت در جلسه شورا با تشکر از اعتماد اعضای شورا گفت: شهرداری رشت در حال حاضر ۷۵ درصد نسبت به تحقق بودجه تعیین شده عقب است و این مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت برای سهرداری رشت است.

بهارمست ادامه داد: بخشی از کاهش درآمدها به طرح تفصیلی مربوط بود که با جمع بندی‌های انجام شده در این حوزه اصلاحاتی باید انجام شود.

وی با بیان اینکه از جمله بحث‌های دیگر در حوزه شهری وصول مطالبات گذشته است، در مورد آسفالت شهر رشت گفت: وضعیت قیر در بازار، شرایط را برای ما سخت کرده است.

بهارمست به پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه موانعی وجود دارد که با منابع طبیعی صحبت‌هایی در مورد موانع اجرای این پروژه شده است.

وی گفت: این پارک می‌تواند برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کند و فضای مفرحی برای گرشگران به وجود آورد. این پروژه آماده ورود سرمایه گذار خارجی است و با بالا بردن زمان بهره برداری از آن می‌توانیم برای سرمایه گذار جذابیت ایجاد کنیم.

سرپرست شهرداری رشت به پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت: این موضوع از دغدغه های شورا و شهرداری است که تاکنون بخش عمده ای از این مطالبات پرداخت شده است و فردا نیز بخش نهایی مطالبات را در اسرع وقت پرداخت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ماهیانه ۱۵ میلیارد تومان به پرسنل شهرداری و کارگران بخش رفت و روب پرداخت شده است.

بهارمست در ادامه به خرید تضمینی دستگاه تصفیه فاضلاب توسط آب و فاضلاب از شهرداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نشستهایی در این باره با دستگاه مربوطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملا شهر رشت به یک میلیون نفر خدمات می‌دهد، گفت: باید در مورد رقم ارزش افزوده این شهر تجدید نظر شود.

سرپرست شهرداری رشت از دو پروژه بازگشایی پارک شهر و خرید اتوبوس‌ها از پروژه‌های مهم شهر رشت است، گفت: در حال رایزنی با سرمایه‌گذاری هستیم تا بتوانیم پارک شهر که مدتها بسته بود دوباره بازگشایی شود و در مورد اتوبوسها هم اقدامات موثری انجام شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم درآمدهای شهرداری با وصول مطالبات افزایش پیدا کند، گفت: تمام دغدغه شهرداری این است که حقوق کارکنان بخصوص حجمی و شرکتی پرداخت شود.

Share