خداداد عزیزی:

هرکس به من فحش بدهد به او فحش می‌دهم | آدمی نیستم که جا خالی کنم

سرمربی سپیدرود رشت در رابطه با احتمال جداییش از این تیم تصریح کرد: من با باشگاه و مدیران سپیدرود قرارداد سه ساله دارم. من با تماشاگران قرارداد ندارم که هر موقع آن‌ها خواستند بروم. من با مالک سپیدرود قرارداد دارم و آن‌ها می‌توانند بگویند که تو اخراج هستی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شب گذشته تیم سپیدرود رشت در اولین دیدار خانگی خود مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و در نهایت با شکست سنگین ۶-۱ مقابل این تیم مدعی شکست خورد. اما تماشاگران سپیدرود بعد از دریافت گل دوم علیه تیمشان موضع گرفتند و با فشار آوردن به آن‌ها پایه گذار سنگین‌تر شدن شکست تیمشان شدند. حال خداداد عزیزی در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی دیروز گفت: این را باید از تماشاگران سپیدرود بپرسید. هواداری که اعلام می‌کند عاشق این تیم است و همه جور پشت سپیدرود می‌ایستد از دقیقه ۱۰ علیه تیم فحاشی کردند و شعار علیه تیم را شروع کردند. آن‌ها می‌توانستند به جای اینکه از دقیقه ۱۰ علیه ما باشند از سپیدرود حمایت کنند. اگر این اتفاق می‌افتد شاید ما می‌توانستیم بازی را برگردانیم و با این نتیجه سنگین نمی‌باختیم. دفاع ما نمی‌توانست حتی سر بزند. همین دفاع تیم را سال گذشته در لیگ نگه داشت اما به خاطر فشار تماشاگران آن‌ها تمرکز خود را از دست دادند.

وی در خصوص جنجال به وجود آمده بعد از گل چهارم سپیدرود عنوان کرد: سعید فتاحی آن جا بود و در جریان همه چیز بود. من واقعا از داوری‌ها در عجبم؛ در صحنه گل اول دفاع ما توپ را از مهاجم تکل کرد اما داور به اشتباه خطا اعلام کرد و همان موقعیت باعث شد ۱۰ دقیقه فشار بر روی دروازه ما وجود داشته باشد. من حتی بر روی گل سوم سپاهان هم اعتراض دارم. بازیکن آن‌ها در میانه میدان بر روی بازیکن ما خطا کرد و آن را هل داد اما هیچ خطایی اعلام نشد و همان توپ وارد دروازه ما شد. اما موقع گل چهارم دیگر شاهکار بود. بازیکن آن‌ها در آفساید ایستاده بود و من نمی‌دانم چطور آن توپ را افساید نگرفت.  درست ما سه گل دریافت کردیم اما چرا داور آن صحنه را ول می‌کند تا ما گل چهارم را بخوریم؟ وقتی این چیزها را می‌بینم نباید اعتراض کنم؟ البته تهش هم هیچی نمی‌شود. باز دوباره آقایان کارشناس داوری می‌آورند و او اعلام می‌کند که شاهکار داوری است. البته این صحنه هم شاهکار داوری بود!

عزیزی علت شرکت نکردنش در کنفرانس مطبوعاتی را این گونه بیان کرد: بعد از بازی اصلا هیچ کس دنبال ما نیامد تا بگوید به کنفرانس مطبوعاتی بیایید. هیچ کس در رختکن ما را نزد که به کنفرانس بیایید. اتفاقا من و کادرم آماده بودیم رو در روی خبرنگاران قرار بگیریم اما کسی دنبال ما نیامد.

سرمربی سپیدرود رشت در رابطه با احتمال جداییش از این تیم تصریح کرد: من با باشگاه و مدیران سپیدرود قرارداد سه ساله دارم. من با تماشاگران قرارداد ندارم که هر موقع آن‌ها خواستند بروم. من با مالک سپیدرود قرارداد دارم و آن‌ها می‌توانند بگویند که تو اخراج هستی. من کارم را ادامه می‌دهم و یک سری مشکلات می‌بینم. مشکل بدنی داریم اما من پای کارم می‌ایستم و برنامه‌هایم را اجرا می‌کنم. فحاشی هم بکنند من عکس‌العمل نشان خواهم داد. مگر سپیدرود فصل گذشته ۵ بازی پشت سر هم نباخت؟ مگر برزیل در خانه از تیم ملی آلمان هفت گل دریافت نکرد؟ تازه ما سپیدرودیم و آن‌ها برزیل!

عزیزی ادامه داد: امیر قلعه‌نویی هنگام بازی آمد پیش من و گفت من هم از ۸۰ هزار تماشاگر استقلالی فحش خوردم. وی به من گفت کی این تیم را تحویل می‌گرفت که تو آن را قبول کردی؟ اما فحاشی تماشاگران برای من اهمیت ندارد و من با قدرت به کار خودم ادامه می‌دهم. تماشاگران عاشق سپیدرود قبل از شروع لیگ از مجموعه جدید حمایت کردند و من هم مربی آن‌ها هستم. مجموعه جدید یک میلیارد پول از بدهی گذشته را تسویه کرد و همین تماشاگران اعلام می‌کردند که از مالک قبلی خوششان نمی‌آید. حالا در اولین بازی خانگی فصل چطور ۱۸۰ درجه تغییر کردند؟ من برد و باخت زیاد دیدم و کارم این است. اما من آدمی نیستم که جا خالی کنم. اگر این اتفاقات برنامه‌ ریزی شده تا با فحاشی باعث جدایی من شوند این را بدانند که خالی نمی‌کنم و تا آخر پای کارم می‌ایستم. نهایت آن‌ها دو تا فحش می‌دهند و من هم با دو تا فحش جواب آن‌ها را می‌دهم.

سرمربی سپیدرود در ادامه تصریح کرد: بعضی‌‌ها مصاحبه کردند که خداداد نباید واکنش نشان می‌داد.  اما مگر می‌شود مقابل فحش ناموس چیزی  نگفت؟ هر کسی آستانه تحملی دارد. من باید به آن‌ها می‌گفتم که بفرمایید به فحش دادنتان ادامه دهید؟ نهایت این است که آن‌ها دو تا فحش می‌دهند و من هم با دو فحش جواب آن‌ها را می‌دهم. ما تازه هفته دوم بودیم و این جو به وجود آمد. با توجه به فشار تماشاگران در اصل ما در مجموع دو بازی ۱۰۰ دقیقه بازی کردیم. ۹۰ دقیقه برابر سایپا و ۱۰ دقیقه مقابل سپاهان بازی کردیم و بقیه دقایق توسط تماشاگران نابود شد. هر چند من تجربه فحاشی مقابل ۹۰ هزار نفر و ۱۱۰ هزار نفر را دارم، شب گذشته که ۳ یا ۴ هزار نفر بودند و اصلا اهمیت نداشت. من از فردا تمرینات تیم را شروع می‌کنم و با قدرت به کار خود ادامه می‎‌دهم. سپیدرود مشکل دارد اما ما تیم ۴ هفته‌ای هستیم و نمی‌توانیم مقابل تیمی که ۳ ماه از روند آماده‌سازیش می‌گذرد قرار بگیریم. حالا اگر تماشاگران فوتبال می‌فهمند که باید این حقیقت را درک کنند ولی اگر نمی‌فهمند بروند و فحششان را بدهند.

خداداد عزیزی در خصوص اظهارنظر بهزاد داداش‌زاده که گفته است خداداد را وی احیا کرده است، گفت: من که نباید جواب هر کسی را بدهم. آن‌هایی که این مطلب را می‌خوانند می‌خندند. بالاخره مشکلات مالی و قیمت دلار به مردم فشار می‌آورد و آن‌ها به واسطه همین مطالب می‌خندند و شاد می‌شوند. من فقط می‌توانم بگویم که آدم‌ها اگر می‌توانند خودشان را احیا کنند.

Share