نماينده رشت

نوبخت خود را هزینه دولت کرد| استعفای نوبخت نشانه بزرگ منشی و اخلاق حرفه‌ای ایشان بود

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به سوابق ارزنده محمدباقر نوبخت و لزوم حفظ وی در کابینه اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم آمدن به طرف سازمان برنامه و بودجه برای مباحثی همانند مشکلات اقتصادی، با هدف انحراف افکار عمومی ا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خط اعتدال، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به سوابق ارزنده محمدباقر نوبخت و لزوم حفظ وی در کابینه اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم آمدن به طرف سازمان برنامه و بودجه برای مباحثی همانند مشکلات اقتصادی، با هدف انحراف افکار عمومی است.

وی ادامه داد: همچنین لازم می‌دانم به غیرت این تنها گیلانی حاضر در کابینه درود، آفرین و احسنت بفرستم که برای اینکه دست دولت باز باشد، استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کردند و ای کاش بقیه وزرا هم ولو به صورت نمایشی استعفای خود را تقدیم رئیس‎جمهور کرده و اعلام آمادگی می‌کردند که اگر شما می‌خواهید تغییراتی انجام دهید ما آماده اینکار هستیم.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی تأکید کرد: این اقدام نوبخت، دست رئیس‌جمهور را باز گذاشت و این خیلی برگ منشی، مردانگی و یک اخلاق بزرگ حرفه‌ای می‌خواهد که ما در بسیاری از افراد ندیده‌ایم و سفت و سخت به صندلی‌های خود چسبیده‌اند.

منتخب مردم رشت در خانه ملت ادامه داد: همچنین باید اشاره کنم که اداره کردن کشور با این امکانات موجود و این بی‌پولی و پاسخگویی به افکار عمومی کار راحتی نیست اما آقای نوبخت خود را هزینه دولت کرد.

وی افزود: بنده معتقدم باید این مرد را تحسین کرد و بقیه را هم تشویق کرد که این راه را بروند و به دولت اجازه دهند که آزادانه تصمیم خود را بگیرد. همه کابینه باید اعلام آمادگی می‌کردند که آقای رئیس جمهور اگر در مورد وزارتخانه‌ای، ذره‌ای شک و شبهه‌ای دارید، دغدغه‌ای نداشته باشید و ما هم برای کنار رفتن آمادگی داریم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: بقیه اعضای کابینه هم باید اعلام می‌کردند ما هیچ مقاومتی نخواهیم کرد و آمادگی داریم که وزارتخانه را واگذار کنیم؛ همانگونه که آقای دکتر نوبخت این اقدام را انجام دادند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره رابطه و تعامل نوبخت با کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق اظهار کرد: رابطه بسیار عالی بوده است. بنده قصد گلایه از رؤسای سابق سازمان برنامه و بودجه را ندارم اما برخی از آنان بوده‌اند که در هیچ جلسه کمیسیون تلفیق حضور پیدا نمی‌کردند اما خود دکتر نوبخت شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و از عملکردها دفاع می‌کردند.

وی گفت: تسلط، توانمندی، گفتمان و ادبیات صحبت و اینکه با همه نمایندگان از طیف‌ها و گروه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند واقعا منحصر به فرد بوده است.

منتخب مردم رشت در خانه ملت در پایان تأکید کرد: جناب آقای دکتر نوبخت، تنها عضو کابینه از خطه شمال کشور هستند  و با توجه به پراکندگی جغرافیایی کشور، از رئیس جمهور محترم انتظار داریم تنها نماینده خطه شمال کشور را در کابینه حفظ کنند.

Share