به کارگردانی رضا شریفی و آزاده حسنی

نمایش «قصۀ جنگل ما» در رشت بر روی صحنه می‌رود

نمایش قصۀ جنگل ما بر اساس نمایشنامه‌ای منظوم به همین نام نوشته علیرضا حسینی دلالی‌نیا و راضیه مهدی‌پور و به کارگردانی رضا شریفی و آزاده حسنی در رشت بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایش قصۀ جنگل ما بر اساس نمایشنامه‌ای منظوم به همین نام نوشته علیرضا حسینی دلالی‌نیا و راضیه مهدی‌پور و به کارگردانی رضا شریفی و آزاده حسنی در رشت بر روی صحنه می‌رود.

این نمایش عصر روز پنج شنبه ۲۵ مرداد در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۱۹ در سالن دکتر رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت به همت گروه نمایش دبستان دخترانه ادبستان اجرا خواهد شد.

در نمایش قصۀ جنگل ما، نیوشا مربوط، ستایش ایزدپناه، عسل حاجی‌زاده، کژال طیبی، مهلا خرازی، طنین شاهی‌پور، آتنا گلبانگ، پگاه رمضانی، رها شریفی، پرنیان معصومی، آهو حبیب زاده و مهربان صالح‌امین ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش به این شرح هستند: طراحی و دوخت لباس: لیدا واسطه؛ طراحی و ساخت دکور و صورتک: رضا شریفی؛ موسیقی: فرشید اسلام‌پسند و نکیسا نعمتی‌زاده؛ منشی صحنه: مهربان صالح‌امین و آهو حبیب زاده؛ طراح پوستر: مهدی صبح‌خیز.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت تهیه بلیت با شماره تلفن‌های ۰۱۳۳۳۳۲۲۲۸۹ و ۰۹۱۱۴۳۶۹۳۰۹ تماس بگیرند و یا در روز نمایش از گیشه خریداری کنند.

Share