سرپرست اداره راه و شهرسازی رودسر:

ممانعت از تصرف اراضی دولتی رودسر | متصرفان منتظر برخورد قاطع باشند

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر با اشاره به ممانعت از تصرف اراضی دولتی در این شهر طی روزهای گذشته، گفت: متصرفان منتظر برخورد قاطع با هرگونه تصرف غیرمجاز در شهرستان رودسر باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، فرزاد دلارام با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به اراضی ملی در شهرستان رودسر، اظهارکرد: عده ای به منظور سودجویی و تصرف اراضی دولتی اقدام به دیوارچینی در خیابان پره صیادی شهر رودسر کرده اند.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع، واحد حقوقی اداره راه و شهرسازی و گشت حفاظت از اراضی ملّی و دولتی شهرستان رودسر از ادامه دیوارچینی جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر ضمن گلایه از شهرداری این به دلیل صدور پروانه دیوارچینی برای متصرفان در اراضی دولتی، گفت: براساس هماهنگی با دادستان و دستگاه های نظارتی و پس از برگزاری جلسه پیرامون تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی شهر رودسر، مقرر شد شهرداری و ادارات خدمات رسان اعم از آب، برق و گاز از صدور هرگونه مجوز یا انشعاب در اراضی دولتی خودداری کنند.

وی تأکید کرد: این دستگاه ها باید قبل از صدور مجوزات مربوطه از اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر استعلام کنند.

دلارام در ادامه یادآور شد: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت المال اجازه نمی دهیم تعرضی به اراضی دولتی در شهرستان رودسر صورت گیرد.

به گفته این مسئول پرونده تمامی متصرفان جهت رسیدگی به دستگاه قضایی شهرستان رودسر ارسال شده است.

Share