فرماندار سیاهکل خبرداد

معرفی ۲۱۸ طرح اشتغال روستایی و فراگیر به بانک های عامل

فرماندار سیاهکل با اشاره اقدامات فرمانداری شهرستان در جذب منابع به روسای بانک ها تاکید کرد: تلاش و پیگیری بیشتری در رفع مشکلات مردم و متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل اظهار کرد: تا پایان تیرماه سال جاری ۲۱۸ طرح سرمایه گذاری در قالب طرح های اشتغال روستایی و فراگیر جهت پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: ۱۴۱ طرح اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر ۹۸۵۴۲ میلیون ریال و ۷۷ طرح اشتغال فراگیر با اعتباری بالغ بر ۲۷۲۵۰ میلیون ریال به بانک های عامل شهرستان معرفی که از این تعداد تاکنون ۶۸ متقاضی با مبلغ ریالی ۳۴۱۳۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات گردیده اند که گامی بلند در جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان سیاهکل می باشد.

فرماندار سیاهکل در ادامه با اشاره اقدامات فرمانداری شهرستان در جذب منابع به روسای بانک ها تاکید کرد: تلاش و پیگیری بیشتری در رفع مشکلات مردم و متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند و ضمن تسریع در پرداخت ها، ایجاد اشتغال را اولویت خود قرار دهند.

اسلامی در ادامه با تاکید مجدد مبنی بر نظارت مستمر فرمانداری بر عملکرد بانک های شهرستان متذکر شد: فرمانداری شهرستان تاکنون پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری را پیگیری نموده است و در صورت نبود عزم جدی در پیشبرد امور مردم توسط روسای بانک ها، ضمن انعکاس موضوع به سرپرستی شعب اقدامات لازم را نیز صورت خواهد داد.

فرماندار سیاهکل تسریع در تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی در راستای رفع موانع توسعه و ایجاد اشتغال را از جمله ارزیابی های مدیریتی روسای بانک ها توصیف و خاطر نشان کرد: در صورت عدم همکاری سرپرستی شعب بانک ها در جهت رفع مشکلات مردم و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی این موضوع در مکاتبات با دکتر سالاری نیز منعکس خواهد شد.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه به طرح های دامداری، زنبورداری، باغبانی همراه با نظارت دقیق و مستمر توسط ادارات مرتبط با موضوعات مطروحه ، تاکید کرد که مدیران مربوطه نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن این گونه طرح ها با توجه به بافت روستاهای شهرستان اهتمام و جدیت لازم را داشته باشند.

اسلامی افزود: از روسای ادارات و بانکها می خواهم پیگیر امور مردم باشند و همه ما مامور به رفع مشکلات و سرباز مردم هستیم و روسای ادارات و بانک ها فکر نکنند که با پیگیری امور مردم ، شان و منزلت آن ها کم می شود و باید طوری تلاش کنند که در این گونه تسهیلات مردم شریف شهرستان با کمترین موانع و محدودیت ها در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان حرکت نمایند.

Share