تسخیری: سیاست ما صدور انقلاب اسلامی بدون جنگ و خونریزی به تمام دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش معارفه شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش گفت: امروز سیاست انقلاب اسلامی صدور انقلاب اسلامی بدون جنگ و خونریزی به تمام دنیاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش که روزدر سالن ارشاد شهرستان املش برگزار شد ضمن تبریک ایام ذی الحجه گفت: یکی از نکاتی که خداوند در قرآن به آن تاکید دارد، ویژگی های مومنین است. مومنان نزد خداوند ویژگی های خاصی دارند و مورد عنایت ذات کبریا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری با ارشاره به آیه ۱۵ سوره حجرات به برخی از ویژگی های مومنین اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی که در این آیه مطرح شده است ،آن است که مومنان کسانی هستند که به خدا و پیامبرش ایمان دارند. ایمان آن است که انسان قلب خود را حرم الله قرار دهد. ایمان آن است که بنده ذره ای ریا و تکبر در برابر خداوند نداشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به فتح مکه توسط پیامبر اکرم(ص) بدون قطره ای خونریزی گفت: امروز سیاست انقلاب اسلامی صدور انقلاب اسلامی بدون جنگ و خونریزی به تمام دنیاست.

حجت الاسلام والمسلمین به دومین ویژگی مطرح شده در این آیه نیز اشاره کرد و گفت: دومین ویژگی مومن آن است که تردید در دلش وجود ندارد. اهل شک نیستند و خداوند و رسولش هرچه فرمودند بر خود تکلیف می داندو درآن تردید نمی کند.

سلیمان بن صردخزاعی کسی بود که در جنگ های بسیاری شرکت داشت اما در حادثه کربلا به ندای امام حسین (ع)شک کرد. تردید انسان های بزرگ را به زمین می زند.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری می فرمایند: به نیروهای جوان داخل، به تولید داخل، به اقتصاد مقاومتی و… تکیه کنید، اما متاسفانه در عمل، مسئولین و مجریان، اجرای دستور حضرت آقا را تنها به اتاق جلسات خود ختم می کنند و این دستورات در عمل اجرا نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: ویژگی سوم مومنین در این آیه این است، مومن کسی است که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کند و فرقی نمی کند که کجا باشد، درایران باشد، سوریه، عراق و یا جایی دیگر اگر این ویژگی ها باشد انسان از مرتبه ایمان به مرتبه صدق می رسد.

در پایان این مراسم طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین بابایی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه املش منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین تقی پور نیز تقدیر بعمل آمد.

Share