آیت‌الله فلاحتی:

مسئولان خسارت وارد شده به کشاورزان گیلانی را جبران کنند | آب استان گیلان شرایط مناسبی دارد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به خسارت‌های وارد شده به زمین‌های کشاورزی به دلیل بارش‌های اخیر گفت: از مسئولان می‌خواهم تا اقدامات لازم را در راستای جبران خسارت کشاورزان انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: عید قربان روز بندگی خدا و عرض ارادت به محضر خداوند متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه خداوند متعال هیچگاه بندگان خود را رها نمی‌کند و در موقعیت‌های مختلف از او دستگیری می‌کند گفت: حمایت خداوند از بندگان نخستین هدیه عید قربان است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه اگر خدا بخواهد به بنده‌ای خیر بدهد هیچکس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد ابراز داشت: امروز خواست خداوند متعال بر این است که ملت ایران بهترین الگو برای اهل عالم باشند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه هیچ قدرتی توانایی مقابله با ملت ایران را نداشته و ندارد تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال نعمت صبر، نعمت انقلاب و نعمت ایستادگی را از ملت ایران نگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر شرایط آب استان گیلان شرایط مناسبی دارد افزود: کشاورزان ما در روز نخست فصل کشاورزی در حوزه آب مشکلاتی داشتند اما در حین کار شرایط بهتر شد.

وی با اعلام اینکه بارش‌های اخیر استان گیلان سبب شد تا برخی زمین‌های کشت برنج استان گیلان دچار خسارت شوند گفت: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهم تا اقدامات لازم را در راستای جبران خسارت کشاورزان انجام دهند تا آن‌ها به آینده امید داشته باشند.

Share