نماینده ولی فقیه در گیلان

مردم از کاغذبازی و پیچ و خم های اداری خسته شده‌اند | رهبری دلسوزترین فرد برای جامعه است

فلاحتی گفت: مردم از کاغذبازی و پیچ و خم های اداری خسته شده اند، بجای ساختن ساختمان های بلند، راه های حل مشکلات مردم را هموار کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه رشت در جلسه شورای اداری شهرستان تالش با بیان اینکه همه قوا به ویژه قوه مجریه باید در خدمت مردم باشند، اظهار داشت: این مردم ولی نعمت نظام جمهوری اسلامی هستند.

آیت الله رسول فلاحتی تصریح کرد: قدر مردم را بدانید و در هر جایگاهی که هستید دستگیر باشید. گرچه منظور ما از مردم کسانی نیستند که آب در آسیاب دشمن ریخته و در پی تخریب و نابودی نظام فعالند.

وی افزود: مردم از کاغذبازی و پیچ و خم های اداری خسته شده اند، بجای ساختن ساختمان های بلند، راه های حل مشکلات مردم را هموار کنید و مستقیما بعنوان یک مسئول پای درد مردم بنشینید.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر نقش رهبری در جامعه دینی گفت: در جامعه اسلامی و دینی و ولایتمدار، همه نگاه ها بایستی به رهبری باشد و امروز رهبری دلسوز ترین فرد برای جامعه است.

وی همچنین اقامه ی نماز را از شعایر اسلامی دانست و خطاب به مسئولین گفت:حضور شما در کنار مردم و در نمازهای جمعه ریا نیست، شما موظف به شرکت در نماز های جمعه هستید تا بتوانید دردهای مردم را نیز از این طریق از نزدیک بشنوید.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیکاری را یکی از معضلات جدی امروز جامعه قلمداد و تصریح کرد: معضل بیکاری میتواند معلول بزرگی برای بسیاری مشکلات دیگر همچون ازدواج دیرهنگام جوانان، کمبود تولید داخلی، سیاست کنترل موالید و در نتیجه پیر شدن جامعه‌ی ما گردد که این یک خطر جدی برای آینده کشور است.

Share