امام جمعه رشت

مردم از استاندار گیلان راضی هستند | فکر وسیع دکتر سالاری همچون افراد اوایل انقلاب است

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم از استاندار گیلان راضی هستند افزود: حضور همیشگی دکتر سالاری در میان مردم بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم از استاندار گیلان راضی هستند افزود: حضور همیشگی دکتر سالاری در میان مردم بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است و باید این نگاه در بین تمامی مسئولان ترویج شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) حضور مسئولان در کنار مردم را یکی از جلوه‌های نظام جمهوری اسلامی و مایه آرامش برای آنان عنوان کرد و گفت: فکر وسیع دکتر سالاری در بخش‌های مختلف همچون افراد اوایل انقلاب بوده که بسیار ارزشمند است.

وی بر ضرورت توجه به حفظ یاد و نام شهدا و ترفیع مقام و جایگاه آنان در جامعه تأکید کرد و افزود: در برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید از هرگونه هزینه‌های اضافی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهدا باید به صورت مختصر تدوین شود تا علاوه بر بهره‌برداری بهینه توسط مردم باعث کاهش هزینه‌ها شود.

وی برگزاری تجمیعی یادواره‌های شهدا را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدای روحانی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان نیز قدردانی شود.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر حضور در منزل شهدا و سرکشی از خانواده‌های آنان گفت: فارغ از هرگونه توجه به گرایش‌های سیاسی، حزبی و جناحی باید از خانواده‌های شهدا سرکشی شود.

Share