در مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد)

محمدی: یکی از راههای مولد فقر، آسیب های اجتماعی است

محمدی با بیان اینکه همواره باید در جهت اصلاح و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به بحث و بررسی بپردازیم تا جامعه ای عاری از خطر داشته باشیم تصریح کرد: یکی از راههای مولد فقر آسیب های اجتماعی است و اگر پیشگیری نشود مشکلات بسیاری را فراهم می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم اختتامیه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان (ماد) برگزار شد.

در پایان اجرای طرح، ۵ طرح برتر اجرا شده (مسابقه پرورش نهال، استعداد یابی در زمینه اشتغال و تحصیل، هوشمند سازی کلاس ها، عرضه ماهی قزل آلا، راه های مقابله با پرخاشگری) توسط ۲۸ دانش آموز، ۳۰ دبیر و ۳۱ مدیر مجری این طرح به همراه کارشناسان مجری آموزش و پرورش و بهزیستی در مراسم اختتامیه مورخ ۹۷/۰۵/۲۴ در سالن اجتماعات پژوهشکده تعلیم و تربیت تقدیر به عمل آید.

یکی از راههای مولد فقر، آسیب های اجتماعی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه طرح مشارکت اجتماعی یک کلید واژه است اظهار کرد: مراسم امروز اختتامیه نیست بلکه یک افتتاحیه است چرا که اهداف مبارکی را دنبال می کند.

علیرضا محمدی افزود: در کشوری زندگی می کنیم که دین اسلام و قرآن در بحث سبک زندگی اسلامی به ما توصیه های زیادی نموده است و آسیب های اجتماعی را می توان خروج از این مسیر و گرایش به رفتارهای پرخطر دانست.

وی با بیان اینکه همواره باید در جهت اصلاح و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به بحث و بررسی بپردازیم تا جامعه ای عاری از خطر داشته باشیم تصریح کرد: یکی از راههای مولد فقر آسیب های اجتماعی است و اگر پیشگیری نشود مشکلات بسیاری را فراهم می کند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این طرح در تمام سازمان ها اجرا شود و اجرای اینگونه طرح ها و برنامه ها بهترین شیوه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

Share