استاندار گیلان مطرح کرد

لزوم عدم انحراف در پرداخت تسهیلات | اینکه مسابقه بگذاریم که چه‌کسی بیشتر وام داده کار درستی نیست

سالاری خواستار عدم انحراف در پرداخت تسهیلات شد و گفت: اینکه ما صرفا مسابقه بگذاریم که چه‌کسی بیشتر وام داده است کار درستی نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع محمود ایزددوست مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و معارفه عباس علیزاده به عنوان مدیر کل جدید، با حضور دکتر سازگارنژاد، معاون امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصطفی سالاری، استاندار گیلان در سالن همایش‌های بانک ملی رشت برگزار شد.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجموعه کار، تعاون و رفاه اجتماعی حوزه مهمی است، گفت: از آقای ربیعی تشکر می‌کنم هم بخاطر استفاده آقای ایزددوست به عنوان مشاور وزیر و هم به جهت استفاده از آقای علیزاده به عنوان مدیرکل که از دل این سازمان هستند.

استاندار گیلان انتخاب علیزاده را اجماع جمعی دانست و افزود: از همه کسانی که مرتبط با اشتغال هستند می‌خواهم کمک حال آقای علیزاده باشند.

سالاری خواستار عدم انحراف در پرداخت تسهیلات شد و گفت: اینکه ما صرفا مسابقه بگذاریم که چه‌کسی بیشتر وام داده است کار درستی نیست.

نماینده عالی دولت در استان‌ گیلان با اشاره به اینکه باید هم دقیق کار و هم با سرعت کار کنیم، گفت: باید بتوانیم از ظرفیت جذب اعتبارت استفاده کنیم.

سالاری با بیان اینکه قیمت محصول رشد داشته اما هزینه تولید رشد چندانی نداشته است، گفت: اگر بازار را کنترل کنیم می‌توانیم از این فرصت استفاده کرده واحدهای غیرفعال و نیمه فعال را فعال کنیم.

وی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را هماهنگ کننده بین دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: باید در این شرایط باید وضعیت واحدهای تولیدی را بهبود ببخشیم.

سالاری خواستار استفاده از نظرات و ظرفیت کارشناسی تشکل‌ها شد و اذعان داشت: برای اقدام به موقع باید از نظرات دست‌اندرکاران کمک بگیریم.

Share