رکورد نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی شکسته شد

علیرضا جهانبخش به برایتون انگلیس پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی پنج ساله به عضویت تیم برایتون انگلیس در آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند با باشگاه برایتون انگلیس قراردادی پنج ساله امضاء کرد.

به نقل از اسکای اسپورت، علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم آلکمار آقای گل شد، با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۸ میلیون پوند به عضویت تیم برایتون در آمد تا گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی لقب گیرد.

کریس هاچتون سرمربی برایتون، گفت: تحرک جهانبخش باعث افزایش قدرت هجومی ما خواهد شد و من خیلی امیدوارم که بتوانم با او کار بکنم.
همچنین علیرضا جهانبخش با انتشار ویدئویی که پیراهن برایتون را بر تن داشت، عنوان کرد: «سلام هواداران برایتون؛ علیرضا جهانبخش با شما صحبت می‌کند؛ خیلی مفتخر هستم با این باشگاه قرارداد امضاء کردم؛ خیلی مشتاق هستم که شما را ببینم و برای این باشگاه فوق‌العاده بازی کنم؛ از حمایت‌های زیادی که داشتید، ممنون هستم؛ به زودی شما را می‌بینم.»

باشگاه آلکمار نیز با انتشار خبر پیوستن ستاره ایرانی خود که دو فصل در این تیم حضور داشت و عملکرد موفقی از خود بر جای گذاشت به برایتون انگلیس را تایید و برای او آرزوی موفقیت کرد.

Share