امام جمعه آستارا:

عقب‌نشینی در برابر آمریکا آنها را پر رو می‌کند | روی حرف آمریکا نمی‌شود حساب باز کرد

امام جمعه آستارا با بیان اینکه ماجرای مذاکره بدون پیش‌شرط توسط آمریکا صرفاً یک نمایش تلویزیونی برای فریب افکار عمومی بوده، گفت: به هیچ عنوان نمی شود روی حرف آمریکا حساب باز کرده و خوشبختانه دولتمردان کشورمان آگاه بوده و در دام توطئه آمریکا نخواهند افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اتفاقات اخیر بازار ارز و سکه گفت: به علت سوء مدیریت ها در داخل کشور از یک طرف و نقشه های دشمن از سوی دیگر بر مردم فشار وارد کرده تا دید آنها را به نظام و انقلاب بدبین کرده و باعث ایجاد جو بی اعتمادی شوند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه مردم از رئیس جمهور کشورشان درخواست دارند تا مدیرانی که در حوزه اقتصاد کارنامه خوبی نداشته را کنار بگذارد و به جای آن ها مدیران انقلابی شجاع و مقتدر را استفاده کرده یادآور شد: این مدیران باید با فساد و رانت خواری برخورد کنند زیرا عمده خواسته مردم از شخص رئیس جمهور عدم وجود فساد در بین میران دستگاه‌های اجرایی است.

کاظم حافظ نیا با تأکید بر اینکه قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی باید بدون تعارف برخورد کند، افزود: اگر جلوی فساد در اقتصاد گرفته نشود دامنه آن به دیگر مسائل جامعه وارد میشود. جزای مفسد فی الارض اعدام بوده و این قوه باید همواره مثل سابق اقتدار خود را در برخورد با مفاسد اقتصادی نشان دهد.

وی با بیان اثرات انفجار بمب اتم توسط آمریکایی‌ها در شهر های هیروشیما و ناکازاکی و کشته شدن ۲۲۰۰۰۰ بی‌گناه ژاپنی گفت: شیطان بزرگ همواره به نسل کشی خود در کشور ژاپن افتخار کرده و می‌بینیم که تاکنون نسبت به این اقدام ضد انسانی خود از مردم این کشور عذرخواهی نکرده است و همان گونه که می‌بینیم آمریکا نخستین کشوری بود که بمب اتم را بر روی سر مردم بی گناه آزمایش کرده اکنون این ادعا را دنبال می‌کند که ایران به دنبال دستیابی به بمب هسته ای بوده و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب ساخت این بمب در دین مقدس اسلام حرام است.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه ماجرای مذاکره بدون پیش‌شرط توسط آمریکا صرفاً یک نمایش تلویزیونی برای فریب افکار عمومی بوده، گفت: به هیچ عنوان نمی شود روی حرف آمریکا حساب باز کرده و خوشبختانه دولتمردان کشورمان آگاه بوده و در دام توطئه آمریکا نخواهند افتاد.

حافظ نیا با ذکر اینکه عزت و قدرت را خداوند متعال به ملت شریف ایران اسلامی اعطا کرده ادامه داد: آمریکا در برابر اراده آهنین ایران اسلامی عددی نبود ما ذره‌ای در مقابل خواسته های نابجای شیطان بزرگ عقب‌نشینی و کوتاهی نخواهیم کرد که اگر عقب نشینی کنیم آنها پررو تر شده و خواسته های نابجای خود را بیشتر خواهند کرد.

امام جمعه آستارا در پایان با اشاره به در آستانه بودن روز خبرنگار و شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف گفت: خبرنگاران همواره در عرصه خبر صحیح و واقعی قلم زده و امیدواریم در کنار تولید خبر به تحلیل آن نیز بپردازند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و‌ همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share