از 18 مرداد؛

طرح «پویش فصل گرم کتاب» در گیلان اجرا‌ می‌شود

طرح «پویش فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر رشت آغاز‌ می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طرح «پویش فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر رشت آغاز‌ می‌شود.

این پویش با تکیه بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی» (تمرین زندگی) برنامه‌ریزی و اجرا‌می‌شود.

برهمین اساس مربیان کانون استان گیلان با اجرای فعالیت‌های خلاقانه و هدف‌مند به ارتقای آگاهی‌های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و هم‌چنین بسترسازی برای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی می پردازند.

فعالیت‌های روخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، آموزش کاردستی و برپایی کارگاه آموزش سفال‌گری برای مخاطبان، ازجمله برنامه‌های مربیان در این طرح است که از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز‌های پنج‌شنبه‌‌ی‌ ۱۸ مرداد تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری به مرحله اجراگذاشته‌می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌‌هایی است که برای مخاطبان درنظرگرفته‌شده و درهمین حال کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این طرح با دریافت کارت تخفیف ۲۵ درصدی ثبت‌نام، به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی‌می‌شوند.

گفتنی‌است، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های دیگر شهرستان‌های استان نیز میزبان این طرح خواهند‌ بود.

Share