کیومرث بیات:

صحبت‌های خداداد جوک است، شنونده باید عاقل باشد | سرمربی جدید ۲۴ ساعته وارد رشت می‌شود

سرپرست جدید باشگاه سپیدرود رشت در واکنش به اتهامات خداداد عزیزی نسبت به او گفت: بالاخره خداداد باید یک چیز بگوید، اما شنونده باید عاقل باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیومرث بیات درباره ادعای خداداد عزیزی مبنی بر اینکه «او می‌خواسته دو بازیکن سیه‌چرده و بی‌کیفیت را به سپیدرود غالب کند»، اظهار داشت: عزیزی زیاد صحبت می‌کند، اما قرار نیست من جواب همه حرف‌های او را بدهم. هیچ‌کدام از حرف‌های او صحت ندارد! خداداد امروز با وکیل باشگاه سپیدرود و آقای نوین مالک باشگاه‌مان جلسه دارد تا با او تسویه حساب شود.

وی افزود: تمام اتهامات عزیزی جوک است! خداداد بالاخره باید یک چیزی بگوید، اما شنونده باید عاقل باشد. من زمانی مالک باشگاه بودم و اختیار تام داشتم. اگر می‌خواستم دلالی کنم آن زمان می‌کردم. من به این باشگاه فقط محمدرضا مهدوی، سهیل حق‌شناس و امین جوادی‌مقدم را آوردم. با این سه نفر صحبت کنید و ببینید روابط من با آنها در آن زمان چطور بوده است.

«شما یکبار در فضای مجازی مدعی شدید افرادی قصد داشتند بازیکن پولی به سپیدرود بیاروند، اما هیئت فوتبال گیلان از ثبت قراردادهای آنها،‌ جلوگیری کرده است». مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود در واکنش به این موضوع گفت: همیشه باشگاه‌ها درگیر این مسائل هستند. خوشبختانه هیئت فوتبال گیلان در آن برهه خوب عمل کرد و اجازه نداد باشگاه خیلی درگیر این مسائل شود.

سرپرست باشگاه سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «آیا کادرفنی سپیدرود در آن زمان قصد داشته است بازیکنان پولی را به این تیم بیاورد؟»، عنوان کرد: خیر، اشخاص دیگری در کنار باشگاه بودند که این کار را کردند.

بیات در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم سپیدرود نیز یادآور شد: ابتدا باید وضعیت خداداد عزیزی در جلسه با مالک باشگاه مشخص شود و بعد در این مورد تصمیم‌گیری شود. اگر با خداداد به تفاهم نرسیم، در هفته چهارم مقابل پدیده سهیل حق‌شناس روی نیمکت تیم ما خواهد نشست،‌ اما اگر با این مربی توافق کنیم،‌ ظرف ۲۴ ساعت سرمربی جدید وارد رشت خواهد شد. ما نمی‌خواهیم کار خلاف قانون انجام دهیم و ابتدا باید با خداداد عزیزی توافق و فسخ کنیم، بعد از آن سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.

Share