طی یک مراسم رسمی و با برگزاری معارفه

شهردار مستعفی رشت معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شد

خندان دل حکم انتصاب نصرتی معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی را اعطاء و از خدمات شاپور رستمی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع شاپور رستمی معاون پیشین و معارفه مسعود نصرتی قزوینی نژاد معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور مهندس خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس این سازمان برگزار شد.

در این مراسم که سه شنبه دوم مردادماه با حضور معاونان و مدیران کل سازمان برگزار شد، مهندس خندان دل از خدمات و تلاش های شاپور رستمی قدردانی نمود.

وی، نصرتی را دارای تجربیات طولانی در حوزه مدیریت شهری و مدیریت در شهرداری‌های مختلف کشور و آشنا با مسایل کاری حوزه شهرداری ها و دهیاری ها دانست و ابراز امیدواری نمود که برنامه های در نظر گرفته شده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این حوزه با دقت بیشتری محقق شود.

خندان دل همچنین از مدیران سازمان خواست که رعایت قانون، رعایت حقوق مردم و کسب رضایت آنان و تعامل با همه ذینفعان سازمان را از اولویت های کاری خود قرار دهند.

وی تاکید نمود: امیدوارم با توجه به تجربیات موجود در سازمان و برنامه ریزی های جامع و اصولی که صورت می پذیرد، زمینه ارتقای بیش از پیش جایگاه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،‌ تقویت شهرداری ها و دهیاری‌ها در انجام وظایف خود و ورود به چشم اندازهای جدید کار و خدمت رسانی فراهم شود.

در این جلسه شاپور رستمی گزارش کوتاهی از اقدامات معاونت و دفاتری که مسئولیت تصدی آن را برعهده داشتند، بیان نموده و نصرتی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مهندس خندان دل به وی ابراز امیدواری نمود که با همکاری و تعامل با مدیران سازمان، منشاء خدمات خوبی باشد.

در خاتمه خندان دل حکم انتصاب نصرتی معاون جدید توسعه منابع و پشتیبانی را اعطاء و از خدمات شاپور رستمی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل نمود.

Share