از هفته چهارم لیگ برتر؛

سپیدرود همچنان بدون کسب پیروزی در لیگ هجدهم | ارتش سرخ به باخت خانگی عادت کرد!

از هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و پدیده مشهد در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پدیده مشهد به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته چهارم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و پدیده مشهد در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی ایمان صادقی، میلاد شیخی سلیمانی، امید سام کن، میلاد قربانزاده، امین جوادی مقدم، میثم تهیدست، رضا مهدوی، رضا معقولی (امین منوچهری)، پویا نزهتی (یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، مهرداد بایرامی (مهدی محمد یاری) برای سپیدرود به میدان رفتند.

در این بازی حسین مهربان در دقیقه ۳۱ و یونس شاکری در دقیقه ۷۷ برای پدیده گلزنی کردند.

دکتر ثابت قدم شهردار سابق رشت هم درون استادیوم حضور داشت. وی از مشتریان جدی سپیدرود است و احتمال واگذاری این باشگاه به وی وجود دارد.

این مسابقه با استقبال کم هواداران سپیدرود روبرو شد تا شاید به نوعی اعتراض خود را به نابسامانی های مدیریتی و فنی نشان دهند. پس از صعود سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول این مسابقه کم تماشاگرترین مسابقه سه سال اخیر سپیدرود بود.

قبل از شروع بازی هیات فوتبال گیلان از علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که دیدار رده‌بندی جام جهانی بین دو تیم بلژیک و انگلستان را قضاوت کرد با اهدای لوح و تابلو فرشی نفیس، تجلیل به عمل آورد.

حسین کعبی که در هفته گذشته جدل لفظی اش با خداداد عزیزی سوژه رسانه ها شده بود، در دقیقه ۱۳ مسابقه به شدت از سوی هواداران سپیدرود تشویق شد تا پیام معناداری برای سرمربی سابق سرخ‌های شهر باران فرستاده شود.

هواداران سپیدرود با شعارهای “الماسخاله حیا کن ، سپیدرود رو رها کن” خواهان عدم دخالت هیات فوتبال در مسایل داخلی تیم محوب شان شدند.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با سه شکست و یک تساوی از چهار بازی خود با کسب تنها یک امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

گفتنی است سپیدرود رشت در بازی آینده خود باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند.

Share