جنجال و آبروریزی در رشت

سپیدرود در رشت تحقیر شد | اخراج خداداد عزیزی پس از درگیری با هواداران

سپیدرود رشت با ۶ گل مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست داد. خداداد عزیزی پس از درگیری با هواداران توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفته دوم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

کورش ملکی، محسن ایرانژاد، میثم تهی‌دست، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، سید امین منوچهری، پویا نزهتی، محمدرضا مهدوی، حسین کعبی، امید سام‌کن و میلاد قربانزاده برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین سید پیام نیازمند، ساسان انصاری، عزت‌الله پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباز زاده، مهرداد محمدی کشمرزی، محمد ایران پوریان، سید محمد کریمی، سیاوش یزدانی مقدم و کیروش استنلی سوارس یازده مردی هستند که برای سپاهان اصفهان به میدان رفتند.

گفتنی است هفته دوم مسابقات لیگ برتر به‌نام “هفته اهدای خون” با شعار “خودمراقبتی، اهدای خون سالم” نامگذاری شد و سازمان انتقال خون استان گیلان از امیر قلعه نوعی و خداداد عزیزی سرمربیان دو تیم به عنوان سفیران انتقال خون با اهدای لوحی تجلیل شد.

سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، سرهنگ محمدی رییس پلیس راهور استان گیلان، محمد نوین مالک و محمد توسلی مدیرعامل باشگاه سپیدرود در جایگاه ویژه حضور دارند.

حسین ابراهیمی در این بازی استثنا بخاطر سالروز تولدش کاپیتان سپیدرود رشت است.

حدود ۷ هزار هوادار سپیدرود رشت در در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند. همچنین تعدادی از هواداران سپاهان نیز در ورزشگاه حضور دارند.

سپاهان از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۷ بازی سیاوش یزدانی مقدم، مهاجم سپاهان با یک ضربه سر دروازه سپیدرود را باز کرد.

در دقیقه ۱۰ بازی امین منوچهری، بازیکن سپیدرود به علت خطا بر روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد.

در دقیقه ۱۱ شوت بازیکنان سپیدرود در محوطه جریمه به مدافع سپاهان برخورد کرد که کادرفنی و بازیکنان سپیدرود اعتقاد داشتند که توپ دست بازیکن سپاهان خورده و پنالتی شد.

مشکل جایگاه دوربین‌های صداوسیما به مانند فصل گذشته در ورزشگاه وجود دارد و مانع دید خبرنگاران می‌شود.

در دقیقه ۲۳ بازی و در حالی که دفاع سپیدرود کاملا بهم ریخته به نظر می‌رسید ساسان انصاری از غفلت خط دفاعی سپیدرود استفاده کرد و گل دوم را وارد دروازه سپیدرود کرد.

در دقیقه ۲۶ بازی و در حالی که بازیکنان سپیدرود مشخص نیست در زمین چه‌کاری می‌کنند و روی غفلت کامل خط دفاعی علی‌الخصوص دفاع چپ سپیدرود یعنی محسن ایرانژاد که در بازی گذشته نیز بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت، ساسان انصاری گل سوم سپاهان را وارد دروازه سپیدرود کرد.

در دقیقه ۳۰ بازی به محسن ایرانژاد به علت بازی ضعیف تعویض شد و رضا معقولی وارد زمین شد.

در دقیقه ۳۷ بازی در اولین موقعیت سپیدرود، ضربه ایستگاهی رضا معقولی توسط دروازه بان سپیدرود دفع شد.

در دقیقه ۴۰ بازی میلاد محمدی گل چهارم را برای سپاهان زد تا سپیدرود از هفته دوم به حاشیه برود و از گزینه‌های اصلی سقوط باشد.

تعدادی از هواداران سپیدرود پس گل سوم و چهارم ورزشگاه را ترک کردند.

به گزارش دیارمیرزا هواداران سپیدرود به شدت علی کریمی را تشویق و به خداداد عزیزی اعتراض کردند که با واکنش عزیزی همراه بود.

خداداد عزیزی پس از درگیری با هواداران توسط داور مسابقه از زمین اخراج و توسط نیروی انتظامی و با وساطت امیر قلعه نوعی به بیرون هدایت شد.

سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به تصویربردار کنار زمین به علت پخش برخی از صحنه‌های بازی اعتراض کرد و گفت تا دوربین کنار زمین برداشته نشود اجازه نمی‌دهد نیمه دوم شروع شود.

در دقیقه ۵۳ بازی سجاد شهباز زاده گل پنجم سپاهان را وارد دروازه سپیدرود کرد تا آبروی تیم سپیدرود بیش از این برود.

هواداران سپیدرود تنها به تشویق امیر قلعه نوعی، علی کریمی و تیم سپاهان می‌پردازند.

در دقیقه ۵۹ محمدرضا خرسندنیا برای سپیدرود جایگزین میثم فردوسی شد. خرسندنیا پس از ورود به بازی در دقیقه ۶۵ کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۶۵ بازی محمد ایران‌پوریان گل ششم را به سپیدرود زد تا شب کابوس‌وار سپیدرود ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۷۰ محمد لطفی برای سپیدرود جایگزین سید امین منوچهری شد تا سه تعویض سپیدرود تمام شود.

در دقیقه ۷۷ حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی گل اول سپیدرود رشت را وارد دروازه سپاهان کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۶ بر یک به نفع سپاهان اصفهان به پایان رسید.

سپاهان در این بازی ۷ موقعیت گل و سپیدرود تنها دو موقعیت گل داشت.

 

 

Share