فرمانده سپاه قدس گیلان

سپاه موظف به آبادسازی یک‌هزار دهستان نمونه در کشور شده است

عبدالله پور اعلام کرد: سپاه یکهزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد را در سال گذشته در استان به بهره برداری رساند و امسال نیز همین تعداد مجددا با همت نیروهای جهادی و بسیجی و تلاش سپاهیان تحویل داده خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار تالش در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و اعضای شورای تامین شهرستان و  ائمه جمعه برگزار شد، گفت: تالش دارای مردمی اصیل و انقلابی است و شهدای زیادی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است.

سیدعیسی مهدوی اظهار کرد: ۲۸۶ شهید این شهرستان نشان از این روحیه ظلم ستیزی است که شهره عام و خاص می باشد.

مهدوی ضمن اشاره به میزان تولید محصولات کشاورزی، باغی و شرح موقعیت جغرافیایی تالش اضافه کرد: این شهرستان علاوه بر بخش کشاورزی، در بخش تولید صنایع دستی بومی، نگهداری ۳۱۶راس دام و گسترش حوزه آبزی پروری و سکناگزینی ۱۱هزار عشایر در ییلاقات، نقش قابل توجهی در پیشرقت های اقتصادی شهرستانی و استانی ایفا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد:  شهرستان تالش از لحاظ جذب اشتغال رتبه برتر  را دارا بوده اما تلاش حداکثری در بحث جهادی اشتغال همچنان ادامه دار است تا با همت مسئولین و عنایات ویژه استانی در اختصاص بودجه به بحث تولید و اشتغال و ارتقای کشاورزی تالش، کمک مستقیم و روزافزونی به اقتصاد شهرستان تالش، رفع بیکاری و پیشرفت اقتصاد استان کنیم.

سپاه موظف به آباد سازی یکهزار دهستان نمونه در کشور شده است

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان تالش گفت: اگر تمام دشمنان عالم جمع بشوند نمی توانند در مقابل قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و کوچکترین ضربه ای بر ما وارد کنند.

وی تصریح کرد: کوچکترین اشتباه آنها تاوان سنگینی برایشان بدنبال خواهد داشت و این موضوعی است که نظام جهانی سلطه خود بر آن واقف است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با ذکر این نکته که سپاه پاسداران علاوه بر وظایف امنیتی، در بحث های محرومیت زدایی نیز ورود کرده است، افزود: موجودیت سپاه مدیون رهبری بزرگوار و متصل به حضور مردم است. از این رو بنا به درخواست رهبر انقلاب اسلامی، سپاه موظف به آباد سازی یکهزار دهستان نمونه در کشور شده است.

وی افزود: در فاز اول حدود ۱۲۳دهستان در سطح کل کشور انتخاب شدند که سهم استان گیلان سه دهستان و سهم شهرستان تالش نیز از این آمار دهستان حویق می باشد.

عبدالله پور تصریح کرد: این دهستان ها قرار است در پنج مولفه شامل زیر ساخت، اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان و سبک زندگی فعالیت خود را تکمیل کنند که این فعالیت ها در یکسال اخیر با محوریت علما و روحانیون و با نگاه جهادی جوانان انقلابی آغاز شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین اعلام کرد: سپاه یکهزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد را در سال گذشته در استان به بهره برداری رساند و امسال نیز همین تعداد مجددا با همت نیروهای جهادی و بسیجی و تلاش سپاهیان تحویل داده خواهد شد.

Share