به کارگردانی محمد پورجعفری؛

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» در رشت به روی صحنه می‌رود

تئاتر سعادت لرزان مردمان تیره روز در رشت توسط گروه تئاتر چیستا با مشارکت کارگاه نمایش پروین بامجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تئاتر سعادت لرزان مردمان تیره روز در رشت توسط گروه تئاتر چیستا با مشارکت کارگاه نمایش پروین بامجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اجرا خواهد شد. این تئاتر نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی محمد پورجعفری می باشد.

سعادت لرزان مردمان تیره روز به زبان مخاطب خود نزدیک است و با رویکرد بررسی آسیب های اجتماعی دردهای نهفته در جامعه را درقالب یک خانواده حاشیه نشین برای مخاطب خود بازگو می کند. این تئاتر حکایت آدم هایی است که به انتها خط رسیده اند و شاید مرگ برایشان نعمتی باشد،همه آدمها رنج کشیده اند و ما تنها شاهد یک روز از رنج این آدم ها خواهیم بود.

از این نمایشنامه اجراهای متعددی در سطح کشور شده است ولی این اولین بار است که در استان گیلان اجرا می شود.

در این تئاتر مصطفی مصیب زاده،بهاره سعیدی،مهدی پورخانی،هاله رستم دخت،یاسمن خوش رفتار ،کوروش برادران،هلیا صباح و طناز رودپیما ایفای نقش خواهند کرد.

لازم به توضیح است سعادت لرزان مردمان تیره روز نوشته علیرضا نادری به کارگردانی محمد پورجعفری از ۱۸ مرداد الی ۶ شهریور به جزء روزهای شنبه ساعت ۲۰:۳۰ در کارگاه نمایش پروین رشت اجرا خواهد شد.

Share