بهزاد داداش زاده در جمع خبرنگاران:

سرپرست سپیدرود رشت آمده این تیم را نابود کند | الماسخاله به خاطر مردم گیلان برود

بپیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه سرپرست فعلی سپیدرود رشت هر زمان وارد فوتبال رشت شده، تیم را به حاشیه برده، گفت: این فرد زیرآب من را زد تا سرمربی بشود و سرآخر تیم داماش را نابود کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهزاد داداش زاده، پیشکسوت گیلانی فوتبال ایران در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه پیشکسوت‌های بسیار خوبی در استان گیلان و شهر رشت داریم، اظهار کرد: خبرنگاران یکی از یاوران ورزش هستند.

وی با اشاره به اینکه در همه رشته‌ها بد و خوب حضور دارد، افزود: برخی رفتند و بی معرفت شدند اما ما پایتخت رفتیم و بی معرفت نشدیم.

پیشکسوت گیلانی فوتبال ایران که اسبقه حضور در استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، با بیان اینکه برای اولین بار در چند سال اخیر است که دلم واقعا سوخته، گفت: دلم برای هواداران سپیدرود سوخت که به هر طریقی خود را ورزشگاه می‌رسانند اما این حقشان نبود.

داداش زاده گفت: بلاتکلیفی مالکیتی تیم، آسیب جدی به سپیدرود زد و ای کاش این‌ تصمیمات را یک ماه زودتر می‌گرفتند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه مقصر اصلی اوضاع و احوال فعلی سپیدرود رشت را متولی فوتبال گیلان می‌دانم، گفت: در زمان آقای زهرابی همیشه تیم‌های رشتی یا بالای جدول بودند یا هیجان فوتبال را رقم می‌زدند.

داداش زاده با اشاره به اینکه ما با کسی مشکل نداریم، گفت: بنده آقای الماسخاله را در گذشته نمی‌شناختم اما فهمیدم‌ که فوتبالی است به او کمک کردم. زمانی که سرمربی فوتبال ساحلی بودم، کمک کردم تا ایشان حکم ریاست هیات فوتبال خود را از فدراسیون دریافت کند.

داداش زاده با اشاره به اینکه الماسخاله به او پیشنهاد ریاست کمیته ساحلی را داده بود، افزود: من به ایشان فرد دیگری را که می‌دانستم زحمت بیشتری کشیده است معرفی کردم.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه استانی که می‌تواند سه تیم در سطح اول فوتبال کشور داشته باشد، نباید چنین وضعیتی پیدا کند، یادآور شد: سپیدرود ۶ گل خورد و این موضوع در تاریخ ثبت شده است.

وی گفت: تیم‌های رشتی در رشت هرگز شش تا گل نخورده بودند اما در خارج خانه بیشتر از شش گل هم خوردیم اما نشنیدیم هواداری به ما فحاشی کنند حتی همیشه از ما حمایت هم کردند.

داداش زاده در خصوص چگونگی پیوستن به باشگاه پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی توضیح داد و اظهار داشت: زمانی که من تیم ملی بودم نه خداداد عزیزی و نه علی دایی وجود داشت. در زمان انتقال من به پرسپولیس و برای دریافت رضایتنامه ۵۰۰ هزار تومان به شهر رشت رسید. در همان زمان بهترین بازیکن ما فرشاد پیوس ۴۵۰ تومان دریافت می‌کرد.

مربی سابق داماش گیلان گفت: کسانی که تهمت‌هایی که به نحوه حضور من در پرسپولیس زدند باید در مورد من مطالعه کنند و این افراد را من به پرسپولیس بردم اما دوست ندارم اسمی از آنها ببرم زیرا افراد کوچکی هستند و من با صحبتهای خود نمی‌خواهم آنها را بزرگ کنم.

داداش زاده افزود: بچه پل عراق رشت هستم و همیشه به شهرم تعصب دارم و مسبب اصلی مشکلات سپیدرود را هیات فوتبال می‌دانم. چرا رییس هیات فوتبال از پیشکسوتان فوتبال رشت و گیلان استفاده نمی‌کنند و هرچه آدم غیرفوتبالی در کنار ایشان هستند. من از مردم‌ می‌پرسم که الان ملوان، چوکا، رضوانشهر و داماش کجا هستند!؟

پسر یکی از اعضای شورای شهر رشت می‌خواست تن زاده را شهردار رشت کند

پیشکسوت فوتبال گیلان با بیان اینکه چطور شما تیم را به آقای تن‌زاده دادید!؟، گفت: ۴۰ میلیون تومان پول بلیط تیم برای مشهد را گرفتند و تیم را به تن زاده دادند.

وی گفت: پسر یکی از اعضای شورای شهر رشت می‌خواست تن زاده را شهردار رشت کند و چون تن زاده جایگاهی نداشت گفتند بیا تیم را بگیر. خود تن زاده در تهران بود و نیاز به امین داشت بنابراین پسر این عضو شورای شهر رشت، رییس یکی از هیات‌های ورزشی را معرفی می‌کند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: یکدفعه دیدم یکی از آقایان تیم سپیدرود را گرفت و به من گفت کمک کن و من از ایشان تشکر کردم که دست مافیای فوتبال را کوتاه کرد. آدم خیلی باید بی‌وجدان باشد که حرف‌ها را برعکس بزد. یک فرد لاستیک فروشی آمد برای خرید بازیکن از حساب شخصی خود برای تیم هزینه کرد، رفتند به تن زاده گفتند که ۷۰۰ دلار داداش زاده از آقای لاستیک فروش گرفته است. آقای روانخواه فرد بسیار خوبی است اما به خاطر همین اختلافات گذاشت  و رفت.

وی افزود: دقیقا پس از حضور سرپرست فعلی سپیدرود اختلافات شروع شد و با آقای کریمی ساز ناسازگاری را کوک کرد و من مقصر این کار را هیات فوتبال می‌دانم که این افرادی که هر روز برای آقایان شیرینی و گل می‌خردند را وارد سپیدرود می‌کنند.

داداش زاده با بیان اینکه آقای سرپرست فعلی برای طلب خود در باشگاه یک آپارتمان در خیابان معلم رشت دریافت کرد، گفت: تیم‌سپیدرود با جیب خالی به لیگ‌ برتر آمد و آیا این مشکلات وجود داشت؟ همین آقایان داماش را نابود کردند و هم‌اکنون آمدند تا سپیدرود را نابود کنند، سوال من از آقایان این است که این افراد چه رزومه‌ای دارند که باید همش باید در کنار فوتبال باشند!؟

وی افزود: چطور سرپرست تیم در زمان آقای کریمی می‌رود و پشت سر علی کریمی می‌گوید، او بازیکن خوبی بود اما سابقه مربیگری ندارد و من باید باشم. آقای سرپرست اسم بازیکنان را از لیست تیم سپیدرود در زمان آقای کریمی خط می‌زد تا تمرکز تیم را بهم بزند. چطور تیم سپیدرود را بخاطر منافع خودتان تکه پاره کردید!؟

بازیکن سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: به خودشان اجازه می‌دهند که فاکتورهای تیم را دستکاری کنند که آقای تن زاده متوجه شد و این فرد را اخراج کرد. کسی به فکر سپیدرود نبود و فقط دنبال منافع خود بودند. فردی در تهران چرا باید برای سپیدرود تعیین تکلیف کند؟

وی با بیان اینکه من از عملکرد تن زاده حمایت نمی‌کنم، گفت: آقای تن زاده به بازیکنان دروغ گفت که نباید این کار را بکند.

پیشکسوت فوتبال گیلان با بیان اینکه آقای تن زاده با مردم بازی کرد و مردم دیگر دوستش ندارند، اظهار داشت: خود کرده را تدبیر نیست و مردم می‌خواستند شخص دیگری مالک باشد که باز هم بدون کارشناسی تیم‌ را به نوین تحویل دادند.

وی گفت: من تشکر میکنم از آقای نوین که از یزد آمده تا به تیم سپیدرود کمک‌ کند اما سوال من از آقای نوین این است که هم‌اکنون تربیت یزد کجاست؟ خداداد آمد و نیاز به زمان داشت زیرا بازیکن نداشت و تا پنج هفته اول ناکام بودن طبیعی بود.

داداش زاده با بیان اینکه تغییر مالک تنها به نفع هیات فوتبال است زیرا از هر مالکی که می‌آید پول می‌گیرند، گفت: تیم نیاز به بازیکن دارد و چرا مالک جدید بازیکن نمی‌گیرد!؟ اگر قرار است مالک عوض شود و تغییری در تیم ایجاد نشود چرا مالک عوض می‌شود.

داداش زاده با اشاره به اینکه موافق فحاشی‌ها نیستم، گفت: حرکت خداداد بسیار زشت بود. خیلی از اتفاقات انجام شده در آن روز برنامه ریزی شده بود و خداداد مار در آستین پرورش می‌دهد.

وی با انتقاد از گزارشگر بازی سپیدرود و سپاهان گفت: این فرد حرف‌هایی زد که موجب تحریک تماشاگران در خانه شد و هرچیزی خواست گفت‌‌ مسلم است این‌ کارها برنامه ریزی شده بود.

بپیشکسوت فوتبال گیلان با اشاره به اینکه سرپرست فعلی سپیدرود رشت هر زمان وارد فوتبال رشت شده، تیم را به حاشیه برده، گفت: این فرد زیرآب من را زد تا سرمربی بشود و سرآخر تیم داماش را نابود کردند.

داداش زاده با بیان اینکه این فرد مال این شهر نیست، گفت: به عنوان پیشکسوت این شهر دیگر اجازه نمی‌دهم این افراد در شهر جولان بدهند. تا متوجه شدند که من امروز کنفرانس مطبوعاتی کنم به هر دری زدند که این‌ کار انجام نشود و در برنامه دیروز نود نیز نگذاشتند افشاگری‌های آقای پورمحسن پخش شود.

وی با بیان اینکه این فرد استاد شانتاژ است، گفت: من از پیشکسوتان شهر گله‌مندم که گذاشتند این فرد کار کند و متاسفانه مشکل ما رشتی‌ها این است که بسیار مهمان نوازیم اما با خودمان مشکل داریم. مردم ما باید مقابل این افراد قرار بگیرند و نباید بازیچه این افراد باشند.

داداش زاده با بیان اینکه هرکسی که دروغگو باشد موفق تر است، گفت: این فوتبال آدم سالم نمی‌خواهد.

پیشکسوت فوتبال گیلان با بیان اینکه مردم شهر رشت با آگاه باشند ولی متاسفانه مردم ما حقیقت را نمی‌دانند، گفت: الان بهترین مربی دنیا نیز به سپیدرود رشت بیاید تیم بهتر نمی‌شود زیرا نه بازیکن دارد و نه پول.

وی گفت: ۹۵ درصد بازیکنان جوان و نصف مربیان این شهر شاگردان من بودند و من خدمت خودم را به این شهر انجام دادم ولی این آقایان چه خدمتی به تیم کردند!؟ آقای فرحسینی و فرهاد حسین پور کجای فوتبال گیلان هستند!؟ این افراد هیچ جا نیستند زیرا آدم‌های آویزانی نیستند و گل و شیرینی برای کسی نمی‌خرند. این افراد وقتی من به داماش آمدم به من گفتند که باید به ما پول بدهی تا کار کنی.

داداش زاده گفت: رضا الماسخاله بازیکن باشخصیت و خوبی است اما این آقایان بخاطر اینکه رضا پسر رئیس هیات فوتبال است او را نابود کردند. سرپرست سپیدرود رشت تیم مافیا و دلال را به تیم معرفی می‌کند.

و بای بیان اینکه پول‌های زیادی در هیات فوتبال وجود دارد، گفت: آقایان برای همین از هیات فوتبال نمی‌روند. آقایانی که دارند به تیم خیانت کنند باید بروند تا مشکلات حل شود.

خداداد می‌تواند موفق شود / الماسخاله به خاطر مردم گیلان برود

به گزارش دیارمیرزا داداش زاده با بیان اینکه خداداد بی معرفت نیست اگر نتواند خودش می‌رود، گفت: خداداد درخواست بازیکن کرد اما به او ندادند و باید به او فرصت داد. رضا مهدوی جزو ۵ بازیکن خوب فوتبال ایران است و فوتبال را بلد هستند.

پیشکسوت هیات فوتبال گفت: این آقایان گفتند چمن طبیعی در رشت وجود ندارد و تیم رفت در تهران تمرین کرد. بجای اینکه آقایان هواداران را با تیم و خداداد آشتی دهد.

وی با بیان اینکه اگر خداداد باید می‌رفت و روی نیمکت می‌نشست، نیمه دوم موفقی داشت، گفت: از آقای قلعه‌نویی گلایه‌مندم زیرا خودش در ورزشگاه آزادی ۱۰۰ هزار نفر به وی فحاشی کردند.

بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به اینکه خداداد دوران مربیگری موفقی نداشته است، اظهار داشت: خداداد باید اول هدایت یک تیم کم طرفدار را برعهده می‌گرفت.

داداش زاده با بیان اینکه طرفداران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند زیرا تیم‌ برای آنها است، گفت: مردم ما فهیم هستند و بدانند مالک اگر چهار بازیکن بیاورد خداداد نیز می‌تواند موفق شود.

وی با بیان اینکه آقای الماسخاله به بن بست رسیده است، گفت: الماسخاله هرچی داشت گذاشت و باید به خاطر مردم گیلان برود.

داداش زاده اظهار کرد: مشاورانی که در کنار آقای الماسخاله هستند افراد فوتبالی نیستند.

وی با بیان اینکه اگر الان مربی عوض کنیم باز هم هشت هفته عقب می‌افتیم، اظهار داشت: اگر مردم صبر خود را زیاد کنند و اگر بازیکن برای تیم بیاورند خداداد می‌تواند موفق شود.

داداش زاده با بیان اینکه تعویض مربی در این شرایط کار اشتباهی است، گفت: همه ما خداداد را می‌شناسیم و خصوصیات اخلاقی او را می‌شناختیم و با این شرایط به شهر آوردیم.

Share