واکنش رئیس شورای‌ شهر تالش به استیضاح شهردار؛

سرپرست جدید شهرداری تالش انتخاب شد | به باباپور فرصت کار کردن داده نشد

حسین‌پور این اقدام برخی از اعضای شورای شهر تالش را نخبه کشی و موجب بی انگیزگی جوانان این شهر در جهت پیشرفت دانست و بیان کرد: قطعا این اقدام شتاب زده و البته جریانی به ضرر شهروندان تالشی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، با پنج رأی از هفت رأی اعضای شورای‌شهر تالش شهردار این شهر استیضاح شد.

رئیس شورای‌شهر تالش با بیان اینکه من مخالف استیضاح شهردار بودم، اظهار داشت: پس از استیضاح شهردار تالش اعضای شورا فریبرز داداشیان را که پیش از این معاونت شهرداری را برعهده داشت به‌عنوان سرپرست معرفی شد.

عبدالله حسین‌پور با اشاره به اینکه باید به شهردار اجازه می‌دادند تا برنامه‌های خود را یک به یک اجرا کند، یادآور شد: از همان ابتدای انتصاب شهردار ۳ نفراز اعضای شورا بدون ارائه هیچ راهکاری مخالفت خود را نسبت به ادامه مدیریت شهردار آغاز کردند.

وی افزود: این سه عضو شورا از حدود دی‌ماه سال ۹۶ ساز مخالفت را کوک کردند که نتیجه آن امروز منجر به استیضاح شتاب زده شهردار جوان و تحصیلکرده تالش شد.

رئیس شورای شهر تالش یادآور شد: شهردار این شهر فردی بومی، فرهیخته و کاردان بود که در صورت همراهی و همکاری همه اعضای شورا می توانست آینده خوبی را برای مدیریت شهری تالش رقم بزند.

وی این اقدام برخی از اعضای شورای شهر تالش را نخبه کشی و موجب بی انگیزگی جوانان این شهر در جهت پیشرفت دانست و بیان کرد: قطعا این اقدام شتاب زده و البته جریانی به ضرر شهروندان تالشی خواهد بود.

Share