از ظرفیت برترین بانوی کارآفرین جهان اسلام استفاده کنیم

رونمایی عضو شورا از گزینه مورد علاقه‌اش به عنوان شهردار رشت

بهراد ذاکری که پس از استعفای شکریه وارد شورا شده است در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: رشت شهر اولین ها میتواند از ظرفیت برترین بانوی کارآفرین ایران و جهان اسلام در زادگاهش به عنوان اولین شهردار زن کلانشهر ها بهره مند شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا درحالیکه پس از استعفای مسعود نصرتی یکبار دیگر موضوع انتخاب شهردار رشت بار دیگر به جریان افتاده است یک عضو شورا از کاندیدای مورد نظر خود پرده برداشت.

بهراد ذاکری که پس از استعفای شکریه وارد شورا شده است، در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

«تنها راه برون رفت رشت از مشکلات فعلی نگاه ویژه به مدیریت شهری بر محور اقتصاد و سرمایه گذاری‌ست.

بومی بودن، زندگی شخصی موفق، تحصیلات آکادمیک، زن بودن دیگر فاکتورهایی بود که سبب شد سرکار خانم دکتر فاطمه مقیمی را بهترین گزینه پیشنهادی خویش برای تصدی شهرداری رشت بدانم.
رشت شهر اولین ها میتواند از ظرفیت برترین بانوی کارآفرین ایران و جهان اسلام در زادگاهش به عنوان اولین شهردار زن کلانشهر ها بهره مند شود.
امیدوارم در صورت موافقت ایشان همکارانم در شورای شهر رشت نیز با من هم نظر باشند. مسلما در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست».

گفتنی است سیده فاطمه مقیمی کارآفرین ایرانی، اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است. وی در سال ۲۰۱۲ از سوی بانک توسعه اسلامی ( IDB) به عنوان کارآفرین برتر جهان اسلام برگزیده شد.

View all 37 comments

Share