رئیس پلیس گیلان در جمع خبرنگاران:

رسانه‌ها‌ سبب ایجاد امنیت می‌شوند | مطالبه گری از مسئولان، موانع زیادی را رفع می‌کند

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مدیران و مسئولین نیز باید مسئولیت پذیر باشند، افزود: مطالبه گری از مسئولان، موانع زیادی را رفع می‌کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدرضا اسحاقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی میان مسئولان و مردم هستند گفت: مسئولیت پذیری در خبرنگاران برای توسعه کشور از ویژگی های اصحاب رسانه است و خبرنگاران در راستای فعالیت خود احساس دین و مسئولیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران دغدغه مندان جامعه هستند و مسئولیت پزی را در جامعه دارند، افزود: با توجه یه شرایط کنونی جامعه گله مندی و شکایت مردم از مسئولان باید ریشه یابی شود.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مدیران و مسئولین نیز باید مسئولیت پذیر باشند، افزود: مطالبه گری از مسئولان، موانع زیادی را رفع می‌کند.

سردار اسحاقی با اشاره به روز خبرگار گفت: ۱۷ مرداد روز تجلیل از اصحاب رسانه است و شهدای گرانقدری در عرصه رسانه‌ جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه عرصه کار خبرنگاری بسیار دشوار است، گفت: گاهی وقتها در بسیاری از مواقع خود خبرنگار هم مورد هجمه قرار می‌گیرند و شهدا این عرصه حتی در خارج از مرزهای ایران اسلامی برای فعالیت در این عرصه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به اینکه تمامی داشته‌های ما در سایه فداکاری و از جان گذشتگی شهدا است، تصریح کرد: هر روز در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیازمند از جان گذشتگی هستیم.

اسحاقی با بیان اینکه تلاش های مطبوعاتی در زمینه امنیت قابل تقدیر است، گفت: شما اصحاب رسانه سبب تولید امنیت می شوید.

وی ادامه داد: تیغ تولید امنیت و حفظ آن در دست رسانه است و اگر رسانه ای مسئولیت پذیری نداشته باشد، هرج و مرج و ناامنی تولید می‌کند.

اسحاقی به مشکل بنزین در شمال کشور اشاره کرد: نقش رسانه در اطلاع رسانی در مورد کافی بودن بنزین در کشور بسیار موثر بودند، زیرا همه مردم این روزها به طور کامل به رسانه و فضای مجازی دسترسی دارند.

Share