در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا؛

دو جوان در سواحل گیلان غرق شدند | جسد یک نفر پیدا نشده است

سیاوش غلامی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت:‌ از روز گذشته تاکنون دونفر در سواحل منطقه جفرود خمام و تالاب آباد انزلی غرق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی اظهار داشت:‌ از روز گذشته تاکنون دو نفر در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل استان گیلان واقع در مناطق جفرود خمام و تالاب آباد انزلی دچار حادثه شده و غرق شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: دیروز یک مورد غرق شدگی در محدوده جفرود خمام و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا گزارش شده بود که هم‌اکنون جسد این جوان توسط عوامل نیروی انتظامی پیدا شده است.

‌وی در مورد جزئیات این حادثه نیز عنوان کرد‌:‌ این جوان که دیروز در سواحل جفرود خمام و خارج از طرح‌های سالم‌سازی مشغول شنا بود دچار حادثه شد که از دیروز نیروهای مخصوص غریق نجات و عوامل نیروی انتظامی در جست‌وجوی نشانی از وی بودند.

غلامی با بیان این نکته که در حال حاضر جسد این جوان پیدا شده است بیان داشت:‌ از ابتدای امسال تاکنون موارد بسیار زیادی از غرق شدن افراد در خارج از طرح‌های سالم‌سازی گزارش شده است اما همچنان شاهد اقدام برخی افراد جهت شنا در نقاط خطر‌آفرین دریا هستیم.

وی به حادثه دیگری که عصر امروز اتفاق افتاده نیز اشاره کرد و ابراز داشت:‌ حدود دو ساعت قبل یک مورد غرق شدگی در حوزه سواحل تالاب آباد انزلی گزارش شده که هم‌اکنون نیروهای امداد و نجات هلال احمر و عوامل غریق نجات در جست‌وجوی این فرد هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد:‌ این فرد نیز نظیر مورد غرق شدگی روز گذشته در سواحل جفرود با وجود تمام هشدارهای داده شده اقدام به شنا در خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا و در نقاط خطر‌آفرین کرده و به سبب همین دچار حادثه شده است.‌

غلامی با بیان اینکه تاکنون هیچ نشانی از این فرد به‌دست نیامده است اظهار داشت:‌ نیروهای جمعیت هلال احمر به همراه عوامل دوره دیده غواصی و نیروی انتظامی با تمام سعی خود در حال جست‌وجوی جسد این فرد هستند ولی تاکنون موفق به پیدا کردن وی نشده‌اند.

Share