ویژه مربیان تربیتی مجموعه‌های فرهنگی گیلان؛

دوره آموزشی تربیت مربی شهید ابراهیم هادی در گیلان برگزار می‌شود

پوریوسفی گفت: با برنامه ریزی های دقیق، دوره ی آموزشی دو روزه با نام مبارک «شهید ابراهیم هادی» را فراهم نمودیم و از حدود ۷۰ مجموعه فرهنگی در سطح استان دعوت بعمل آمد و از بین ثبت نام شدگان تعداد ۹۰ نفر از این مربیان کانون های تربیتی را برای این دوره انتخاب نمودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام پوریوسفی، مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: یکی از مهمترین عوامل بهبود فضای فرهنگی جامعه سطح توانمندی و ارتقای علمی و معرفتی فعالان فرهنگی آن جامعه است.

وی افزود: پر اهمیت ترین عرصه در زمینه فرهنگ شاخه تربیت و پرورش نفوس انسانهاست که هر فرد فعال تربیتی برای رسیدن به این امر مهم باید توجه ویژه ای به، به روزرسانی علمی و انگیزه سازی عملی خود داشته باشد.

پوریوسفی همچنین ادامه داد: به این منظور کارگروه تربیتی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گیلان، درصدد می باشد که فضای مناسبی را برای ارتقاء توانمندی و انتقال تجربیات مجموعه های فرهنگی تربیت محور استان گیلان فراهم نماید تا بستری برای هم افزایی و همدلی این عزیزان در سطح استان فراهم گردد.

مسئول کارگروه تربیتی ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: با برنامه ریزی های دقیق، دوره ی آموزشی دو روزه با نام مبارک «شهید ابراهیم هادی» را فراهم نمودیم و از حدود ۷۰ مجموعه فرهنگی در سطح استان دعوت بعمل آمد و از بین ثبت نام شدگان تعداد ۹۰ نفر از این مربیان کانون های تربیتی را برای این دوره انتخاب نمودیم.

وی افزود: این دوره اولین مرحله از سلسله دوره های تربیتی کارگروه تربیتی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان است و ان شاالله دوره های بعدی آن هم در حال برنامه ریزی می باشد.

پوریوسفی همچنین خاطرنشان کرد: اساتید این دوره در سطح کشوری بوده و شرکت کنندگان این دوره هم از فعالان نخبه استان می باشند که در طی دو روز در اردوگاه میرزا کوچک خان چمخاله لنگرود این دوره را طی می نمایند.

Share