خداحافظی فرهاد رهبر با دانشگاه آزاد

دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد+ سوابق

دکتر طهرانچی، استاد تمام فیزیک دانشگاه شهید بهشتی(ره)، یکی از دانشمندان برجسته کشورمان است که در پرونده کاری خود سابقه مدیریت بر فضاهای علمی و دانشگاهی را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدمهدی طهرانچی با رای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب شد.

جلسه فوق‌العاده هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اکثریت اعضا تشکیل و پس از بحث و بررسی مسایل مدیریتی دانشگاه از زحمات دکتر فرهاد رهبر تقدیر و تشکر بعمل آمد و دکتر محمد مهدی طهرانچی به اتفاق آراء بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

سرپرست دانشگاه آزاد چه سوابقی در کارنامه خود دارد؟

 

دکتر طهرانچی که در پرونده کاری خود ریاست دانشگاه شهید بهشتی، معاونت علمی آستان قدس رضوی، معاونت پژوهش‌های علم و فناوری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست مرکز نشر دانشگاهی را دارد در اوایل تابستان سال گذشته علاوه بر عضویت در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران را عهده‌دار شد.

دکتر طهرانچی که یکی از دانشمندان فیزیک حال حاضر کشور است استادتمام دانشگاه شهید بهشتی(ره) بوده و از سال ۱۳۸۵ تاکنون به عنوان استاد فیزیک در این دانشگاه مشغول به تدریس و تحقیق است. وی استاد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۱ با اچ ایندکس ۱۴ و دارای ۸۷ مقاله با نمایه بین‌المللی و ۱۳۵ ارائه در کنفرانس‌های معتبر علمی بین‌المللی و ملی و دارای ۱۷ طرح ملی پژوهشی است.

وی علاوه بر آنکه دارای پتنت بین‌المللی است، همچنین رئیس کمیسیون علوم پایه شورای عالی عتف و صاحب‌نظر در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی آموزش عالی است.

Share