نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دشمن به دنبال سوءاستفاده از کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دشمن به دنبال سوءاستفاده از کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر است درصورتی‌که امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این دریا بیش از تمام دوره پهلوی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در دیدار با دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: یکی از حوادث و رخدادهای انقلاب اسلامی پس از دوران دفاع مقدس، ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

وی با تبریک ۳۱ مردادماه روز صنعت دریایی کشور افزود: امروز سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خوش درخشیده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تأمین تجهیزات موردنیاز ارتش و سپاه توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر حضوری مقتدرانه دارند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به ایستادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله قدرت‌های استکباری تصریح کرد: دشمن به دنبال سوءاستفاده از کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر است درصورتی‌که امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این دریا بیش از تمام دوره پهلوی است.

وی با بیان اینکه بی‌کفایتی رژیم پهلوی سبب عدم بهره‌برداری از منابع دریای خزر توسط ایران شده بود خاطرنشان کرد: رژیم گذشته ارزشی برای منابع و ذخایر کشور قائل نبود اما اکنون اقتدار ما بیش از تمام دوره‌ها در دریای خزر است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان حضور نیروی دریایی ارتش در دریای خزر را مانع حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سفر وزیر امور خارجه و مشاور رهبر معظم انقلاب به روسیه موجب ایجاد بارقه امید در کشور شده است.

فلاحتی به حرکت‌های مذبوحانه دشمن در مورد کنوانسیون دریای خزر اشاره کرد و گفت: حمایت غربی‌ها از ملت ایران بیش‌تر از جمهوری اسلامی جزو رفتار مضحک است و می‌خواهند اتحادی که بین کشورهای حاشیه دریای خزر ایجادشده را خدشه‌دار کنند.

وی با تأکید بر اینکه حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در شمال و جنوب کشور بارقه امید را بین مردم ایجاد کرده است افزود: اکنون نیروهای جوان و کارآمد در عرصه حضور دارند و باوجوداین نیروها در آب‌های بین‌المللی حضوری فعال داریم.

امام‌جمعه رشت به درخشش صنعت دریایی کشور اشاره کرد و اظهار کرد: نیروهای دریایی ارتش و سپاه در کنار همدیگر توانستند قدرت اسلام را به دنیا نشان دهند.

Share