در حاشیه اظهارات آقای حاشیه

دروغ‌هایی که خداداد در برنامه نود گفت | فردوسی پور ادبیات خود را نسبت به سپیدرود عوض کند!

عزیزی در گفتگوی خود با برنامه ۹۰ اظهاراتی کرد که سبب تعجب شد؛ وی در بخشی از اظهارات خود گفت: «عده‌ای تماشگرنما از دقیقه ۲۰ بازی شروع می‌کنند به فحاشی کردن!»

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد عزیزی پس از حواشی زیادی که در بازی سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان رخ داد دوشنبه شب در تماس تلفنی با ۹۰ با عادل فردوسی پور به گفتگو پرداخت، گفتگویی که مسلما دروغ‌های زیادی در آن مطرح شد.

خداداد که به طبع یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و پیشکسوت شدن و بالا رفتن سن نیز از این حواشی را کم نکرد!

حماسه ساز ملبورن اینبار در رشت از همین هفته دوم سر ناسازگاری را آغاز کرد و با هواداران پرشور سپیدرود که تنها سرمایه این تیم هستند درگیر شد. پس از این درگیری خداداد مصاحبه‌های گوناگونی کرد و حسابی به هواداران سپیدرود تاخت اما این هواداران رسانه‌ای نداشتند که صدای آنها را منعکس کنند.

عزیزی در گفتگوی خود با برنامه ۹۰ اظهاراتی کرد که سبب تعجب شد؛ وی در بخشی از اظهارات خود گفت: «عده‌ای تماشگرنما از دقیقه ۲۰ بازی شروع می‌کنند به فحاشی کردن!»

وی ادامه داد:«شعار دادن و حمایت کردن از علی کریمی که دوست من هم هست موردی ندارد حتی حیا کن رها کن هم موردی ندارد اما زمانی که به ناموس من توهین میکنی به گفته آقای قلعه نویی هر فردی آستانه صبری دارد»

عزیزی گفت: «آن آقای که می‌گوید آقای خداداد توهین کرده شما توهین کردید که من جواب دادم»

سرمربی سپیدرود رشت در بخشی دیگر از اظهار خود گفت: «همانطور که [هواداران] اول بازی من را صدا کردند من تا کمر برایشان دولا شدم اما من آن تعداد تماشاگرانی که توهین می‌کنند، به ناموسم توهین می‌کنند به خانواده‌ام توهین می‌کنند من به آنها جواب می‌دهم هرکی هم می‌گوید که این حرکت زشت یک جایی بایستد ۲۰ نفر بیایند به ناموسش توهین کنند ببینم آستانه صبرش چقدر است آیا می‌تواند تحمل کنند!؟ توهین به زن و بچه‌شو به خواهر مادرشو!؟»

عزیزی در بخش دیگری افرود: «۶۰ دقیقه به ناموس شما فحش بدهند شما تحمل می‌کنی!؟»

وی خطاب به فردوسی پور گفت: «امیدوارم این اتفاق برای شما نیافتد که از دقیقه ۲۰ بازی شروع کنند به فحاشی بهت و شما بدانی ۶۰ دقیقه! ۶۵ دقیقه! تحمل کنی من فکر نمی‌کنم اونم در بازی اول داخل از خانه. شما می‌گویید سپیدرود همه بازی های خارج از خانه فصل گذشته خود را باخته»

عزیزی بخش دیگری می‌گوید: «تیمی که دو هفته قبل از مسابقات به گفته آقای قلعه نویی تحویل گرفتیم شما انتظار معجزه دارید از ما میگویند بازیکنان آماده نیستند من چه کار کنم وقتی بازیکنان دو هفته تمرینات را شروع کرده است»

خداداد در پاسخ به سوال فردوسی پور که پرسید آیا تماشاگرها از «حیا کن رها کن» شروع کردند یا از همان اول دشنام دادند، اظهار کرد: «بدون هیچ تعارفی به شما می‌گویم من با کسی تعارف ندارم از دقیقه ۱۲، ۱۳ شروع کردند به تشویق علی کریمی که حقشونه اونا مینونن همانطور که پارسال با وجود علی کریمی، علی دایی را تشویق کردند در استادیوم به گفته خودشون من که نبودم در استادیوم!»

عزیزی ادامه داد: «از دقیقه  ۱۵، ۲۰ شروع کردند به حیا کن، رها کن که آن هم حقشون است از دقیقه ۳۰، ۳۵ شما شروع کردید به فحاشی کردن به خانواده من، شما اجازه ندارید به خانواده من فحاشی کنید»

عزیزی در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه آیا کعبی از تیم اخراج شده است؟ گفت: حسین کعبی در اخیار باشگاه قرار گرفته است و از مجموعه ما جدا شده است.

وی در بخشی دیگری افزود: برخی میخواهند حاشیه درست کنند و میگویند بخاطر هواداران اخراج شده است، نه اگر میخواستم به خاطر هواداران اخراج کنم آقای رضا مهدوی، حسین ابراهیمی را باید اخراج می‌کردم. اصلا اینجوری نیست و ما ایشون رو بخاطر مسائل فنی اخراج کردیم»

خداداد در بخشی دیگری و در پاسخ به فردوسی پور گفت: «ما [کعبی] را اخراج نکردیم بلکه در اختیار باشگاه قرار دادیم» وی در خصوص ایرانژاد نیز گفت: «خودش از ما جدا شده است»

واقعیت چیست؟

حال جالب توجه است که خداداد یکبار زمان فحاشی را دقیقه ۲۰ و بار دیگر دقیقه ۳۵ اعلام کرد و در بخشی از اظهاراتش گفت ۶۵ دقیقه نمیشود فحش ناموسی را تحمل کرد!!! این درحالی است که اگر در دقیقه ۳۵ به قول آقای سرمربی فحاشی شروع شده باشد که نشد! تا دقیقه ۹۵ بازی باید فحاشی ادامه پیدا می‌کرد و سپس آقای مربی واکنش نشان می‌داد!!!

اگر نگاهی به فیلم بازی کنیم متوجه می‌شویم که تماشاگران در دقیقه ۴۳ بازی شعار «بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم» سر دادند و از دقیقه ۴۴ «علی کریمی» و «خداداد حیا کن سپیدرود رو رها کن» گفتند!

پس از اینکه تماشاگران این دو شعار را علیه خداداد دادند همانطور که در فیلم‌ها وجود دارد آقای سرمربی با پرخاشگری با دست داخل زمین را نشان داد (به معنای اینکه من به عنوان سرمربی به کار خود ادامه می‌دهم) و واقعا آیا این حرکت خداداد می‌توانست در جواب به فحش به قول آقای سرمربی ناموسی باشد یا در جواب شعار «حیا کن، رها کن»؟ پس از این حرکات عزیزی و نشان دادن علامت سکوت به هواداران بود که تعدادی از تماشاگران به وی فحاشی کردند که البته فحاشی در هر صورت کار قبیحی است. اما باید بدانیم که توهین هواداران پس از واکنش های زشت و زننده آقای عزیزی بود نه قبل از آن.

وی در بخش دیگری گفت تماشاگران رشتی با حضور علی کریمی فرد دیگری را تشویق کردند که این موضوع به کلی اشتباه است و علی کریمی همیشه در رشت مورد حمایت هواداران قرار گرفت و بسیار محبوب بوده و هست.

و اما در خصوص موضوع حسین کعبی واقعا آیا بازیکنی که به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شده است و در هر دو بازی به عنوان بازیکن فیکس (اصلی) وارد زمین شده است (در بازی اول ۶۸ دقیقه و بازی دوم ۹۰ دقیقه بازی کرد) به علت مشکلات فنی از تیم اخراج شده است!؟ البته آقای عزیزی یکبار اعلام کرده که کعبی را اخراج کرده و یکبار هم اعلام کرد او را اخراج نکرده و فقط در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

اما در آخر نکته ای به عادل فردوسی پور، آقای عادل خان فردوسی پور در بخشی از برنامه خود خطاب به خداداد گفت: «آقا یک سوال کلا تیم بد انتخاب میکنی، قبول داری اینو؟ تیمهایی که مشکل دارن، مالک ندارند، دوتا هستن، صاحاب ندارن!» تیم سپیدرود صاحب دارد و صاحب آن هواداران این باشگاه هستتد، مشکلی که وجود دارد بحث مالکیتی نه صاحب داشتن و نداشتن! بهتر از آقای فردوسی پور ادبیات خود را نسبت به این تیم ریشه دار عوض کند و موجب ناراحتی هواداران این تیم نشوند.

Share