در نشست خبری پس از بازی

خداداد: برای قطع پای کعبی فقط یک تبر کم‌بود | دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از دقیقه ۶۰ به بعد از لحاظ بدنی کم آوردیم، چرا که تمرینات را برای حضور در لیگ برتر باشگاههای کشور دیرتر از سایر تیم ها آغاز کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خداداد عزیزی در نشست خبری پس از پایان دیدار سپیدرودی ها برابر سایپا درباره حواشی تیمش پیش از آغاز لیگ گفت: ما سه هفته است که شروع کرده ایم و تیمی که در این مدت کار خود را آغاز می کند قطعا برایش سخت است. تعدادی از بازیکنان نیز مدت زمان زیادی نیست که به ما اضافه شدند. متاسفانه دعوای مالکیتی کار ما را سخت کرد و از شانس بد ما در اولین دیدار خوردیم به تیم سایپا که تیم بسیار خوبی است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت. علاوه بر علی (دایی) هم کار خود را بلد است و می داند چطور تیمش را روانه بازی ها کند. کار ما کار خیلی سختی بود. از دقیقه ۶۰ به بعد بدن بازیکنان ما خالی کرد و بازیکنان ما نتوانستند در روز خوبشان باشند.

عزیزی درباره اعتراض شدید خود و هواداران سپیدرود در صحنه خطا روی کعبی گفت: من فکر می کنم که آن صحنه و صحنه قبلش کاملا خطا بود. او معتقد بود در صحنه اول بازیکن ما تمارض کرده و به او کارت زرد را نیز داد. اما در صحنه دوم که دیگر تمارض نبود. بازیکن حریف فقط یک تبر می خواست که پای کعبی را قطع کند. من نمی دانم فکر میکنم داور با او لج کرده بود. در صحنه شکستن صندلی توسط هواداران سپیدرود نیز یک اوت کاملا مشخص کعبی به دست آورد اما داور آن را نیز اعلام نکرد. کعبی هر جای زمین بود داور به ضرر ما سوت می زد. حالا در آن صحنه توپ به اوت رفت اما داور بی اعتنا به بازیکن ما بازی را شروع کرد.

سرمربی سپیدرود ادامه داد: آن دسته از هوادارانی که صندلی شکستند فکر می کنم مشکل شان با نیروی انتظامی بود. اعتراض به داوری از سوی ما بود نه آنها همانطور که علی دایی هم اعتراض می کرد. ما هم مانند او به برخی صحنه ها اعتراض داشتیم.

او درباره صحنه پنالتی نیز گفت: من نزدیک آن صحنه نبودم و نمی توانم درباره آن صحبت کنم. در ضمن ما اصلا روی صحنه پنالتی بحثی نداشتیم.

عزیزی در پایان گفت: بهرحال پیش چشمان ما کعبی را تکل کردند و زدند و می گویم که اگر بازیکن ما بود هشت ماه زندانی می شد.

دایی: از خداداد عذرخواهی کردم

علی دایی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: یک بازی خیلی سختی داشتیم. بازی اولمان بود. تا دقیقه ۴۴ به در بسته خوردیم. خدارو شکر زمان خوبی گل زدیم. نیمه دوم روان‌تر کار کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل‌های بیش‌تری دست پیدا کنیم. بازی‌های اول همیشه سخت است. هفته‌های بعدی معلوم می‌شود کدام تیم خوب کار کرده است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از خداداد هم عذرخواهی کردم. این ذات فوتبال است. امیدوارم دوست خوبم در بازی‌های بعدی موفق باشد.

سرمربی سایپا ادامه داد: ما به خاطر مسائل انضباطی رضا اسدی را کنار گذاشتیم. باید تکلیفش معلوم شود. ما دوست نداریم بازیکنی را به زور نگه داریم. او متعهد است و خوب کار کرده است. دوستان به اصطلاح منیجر زیر پای این بچه نشسته‌اند که او را به فلان کشور می‌برند. او دیروز تمرین نکرد و من او را کنار گذاشتم. من بازیکن ۱۶ ساله هم دارم. هر کسی خوب باشد به او بها می‌دهم. تا تکلیفش با باشگاه معلوم نشود من همین رفتار را ادامه می‌دهم.

Share