امام جمعه تالش

جنگ امروز، جنگ فرهنگی است | فساد مدیران بالادست، مدیران میانی ما را تهدید می کند

نقدی اظهار کرد: خطری که مدیران میانی ما را تهدید می کند، برخی مفاسد و مشکلاتی است که در راس مدیریت بالادست اتفاق می افتد که قابل تامل است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه تالش در جلسه شورای اداری گفت: جنگ امروز جامعه ما، جنگ فرهنگی است.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه شهرستان تالش دارای جوّی ارام و مردمی ولایتمدار و مومن است، اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان ما مدیران جوان و فعال علی رغم تفاوت های قومی و مذهبی و زبانی، بطور مسالمت آمیز و با حفظ وحدت خدمت می کنند اما نکته قابل ذکر این است خطری که مدیران میانی ما را تهدید می کند، برخی مفاسد و مشکلاتی است که در راس مدیریت بالادست اتفاق می افتد که قابل تامل است.

وی با تاکید بر توجه به نهاد های فرهنگی افزود: یکی از نهادهای مظلوم و گمنام شهرستان، ستاد رسیدگی به امور مساجد است. این در حالیست که در شهرستان حدود ۳۰۰مسجد در نقاط مختلف داریم.

امام جمعه تالش با ذکر این نکته که جنگ امروز، جنگ فرهنگی است، اذعان داشت: انتظار ما این است که از حوزه های علم و فرهنگ حمایت شود و برای برنامه های فرهنگی بودجه های مستقل و ویژه اختصاص داده شود چرا که کار فرهنگی در کنار خدمت دولتمردان نتیجه بخش خواهد شد و تفکیک این دو مهم از یکدیگر، به دین و اعتقاد مردم لطمه وارد می کند.

Share