آقای پورابراهیمی هم بگوید اطرافیانش کجا هستند

توضیحات پزشکیان درمورد شغل دخترش

در جریان رسیدگی به استیضاح علی ربیعی پس از اینکه صحبت‌های محمدرضا پورابراهیمی که در موافقت با استیضاح صورت گرفت به اتمام رسید علی لاریجانی فرصتی را در اختیار مسعود پزشکیان قرار داد که از خود دفاع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جریان رسیدگی به استیضاح علی ربیعی پس از اینکه صحبت‌های محمدرضا پورابراهیمی که در موافقت با استیضاح صورت گرفت به اتمام رسید علی لاریجانی فرصتی را در اختیار مسعود پزشکیان قرار داد که از خود دفاع کند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: دختر من در پتروشیمی جم کار می‌کند و مسئول هم نیست بلکه در پروژه‌ای کار می‌کند در فضای مجازی گفته بودند که او ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرد اما دختر من ۴ میلیون حقوق دریافت می‌کند و آیا من رانت‌خوار هستم. دخترم قبل از این دولت در پتروشیمی جم بوده خوب است آقای پورابراهیمی هم بگوید اطرافیانش کجا هستند.

علی لاریجانی فرصت دیگری را در اختیار پورابراهیمی قرار داد و پورابراهیمی گفت: برای تایید توسط پزشکیان تشکر می‌کنم در همین حین غلامرضا حیدری در صحن علنی مجلس جلوی جایگاه هیئت رئیسه قرار گرفت و به علی لاریجانی اعتراض کرد و لاریجانی در پاسخ ابراز داشت: آقای پورابراهیمی حرف‌هایی زدند و آقای پزشکیان هم پاسخ دادند.

Share