معاون پلیس راه آستارا-تالش در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد:

تصادف در محور اردبیل-آستارا دو کشته و زخمی برجا گذاشت

کونشی گفت: تصادف در نزدیکی روستای ونه بین در محور آستارا-اردبیل بوده و راننده خودروی کامیون اهل مازندران از سمت اردبیل به آستارا در حال حرکت بوده و تصادف با برخورد کامیون به کوه صورت گرفت و راننده ۴۰ ساله کامیون در دم فوت کرده و تنها مجروح ۳۸ ساله توسط اورژانش به بیمارستان اعزام شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر چهارشنبه تصادف خودروی کامیون در محور آستارا-اردبیل یک نفر کشته و یک نفر زخمی بر جای گذاشت.

در این رابطه معاون پلیس راه آستارا-تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه این تصادف در نزدیکی روستای ونه بین در محور آستارا-اردبیل با برخورد کامیون به کوه صورت گرفت، اظهار کرد: راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و تنها مجروح حادثه توسط اورژانش به بیمارستان اعزام شده و تحت درمان قرار گرفت.

سرگرد جمشید کونشی با بیان اینکه علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو، انحراف به چپ و بی احتیاطی راننده خودروی حادثه دیده بود، تأکید کرد: رانندگان باید در حین رانندگی خصوصا در محورهای حادثه خیز و گردنه ها به علت کمبود دید کافی و کم عرض بودن جاده از انجام حرکات مخاطره آمیز و گرفتن سبقت غیر مجاز خودداری کرده و هنگام خستگی از ادامه رانندگی خودداری کرده و زندگی خود را فدای چند دقیقه زودتر رسیدن نکنند.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

Share