جدیدترین تغییرات در تنها نماینده گیلان در لیگ برتر

بیات مدیرعامل باشگاه سپیدرود شد |جدایی قطعی خداداد از سرخپوشان

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: با توجه به جو حاکم در رشت، خداداد عزیزی نمی‌تواند در سپیدرود ادامه فعالیت دهد و سرمربی بعدی سپیدرود، غیربومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد نوین مالک باشگاه سپیدرود رشت، کیومرث بیات را به سرپرست مدیرعاملی باشگاه منصوب کرد.

پیش از این محمدرضا توسلی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود بود.

کیومرث بیات ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به قطع همکاری باشگاه سپیدرود و محمد توصلی اظهار کرد: باشگاه با ایشان و آقای مهاجر قطع همکاری کرده و بنده به‌عنوان مدیرعامل جدید سعی در حل بحران‌های به وجود آمده دارم.

وی بابیان اینکه جو رشت برای حضور خداداد مساعد نیست تصریح کرد: ایشان شکایتی به فدراسیون تقدیم کرده و مالک باشگاه سپیدرود قرار است جلسه‌ای با ایشان برگزار کرده و بعد از تفاهم با خداداد عزیزی و قطع همکاری با ایشان، سرمربی جدید تیم تعیین ‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود بابیان اینکه گزینه بعدی سرمربیگری سپیدرود غیربومی است بیان کرد: در انتخاب سرمربی جدید با سرپرست تیم و تعدادی از پیشکسوتان سپیدرود مشورت می‌کنیم و فردی که در حد و اندازه‌های نام بزرگ سپیدرود باشد را به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم.

بیات از بازگشت حسین کعبی به تمرینات سپیدرود خبر داد و افزود: از روز یکشنبه (فردا) تمرینات سپیدرود زیر نظر سهیل حق‌شناس ازسر گرفته می‌شود و تیم خود را برای حضور پرقدرت مقابل پدیده مشهد آماده می‌کند.

 

Share