فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با ناصر ابوشریف

بزرگترین انگیزه‌ ما برای زنده بودن، آمادگی برای جنگ با اسرائیل است

فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: بزرگترین انگیزه‌ای که ما را زنده نگه داشته است، این است که خود را برای جنگ با اسرائیل آماده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: بزرگترین انگیزه‌ای که ما را زنده نگه داشته است، این است که خود را برای جنگ با اسرائیل آماده کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نام مجموعه ما قدس است، خاطر نشان کرد: برای آن نبرد بزرگ لحظه شماری می کنیم.

سردار عبدالله پور ادامه داد: ما ایرانیان به دنبال انتقام گرفتن ظلم هایی هستیم که بر ائمه روا گردیده است.

فرمانده سپاه در پایان گزارشی از وضعیت یگان های سپاه استان ارائه کرد.

ناصر ابوشریف نیز در این دیدار با بیان اینکه انتخاب اسم قدس، انتخاب موفقی بوده است، گفت: انتهای این مسیر یقینا” پیروزی خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، با اشاره به اینکه فلسطین به دلایل مختلف حائز اهمیت است، افزود: این سرزمین مقدس متعلق به تمام مسلمین است.

ابوشریف ادامه داد: اسرائیل به دنبال فساد است و در مقابل آن جبهه مقاومت به دنبال اصلاح وضعیت است، ابراز امیدواری کرد که پیروزی بنا بر وعده راستین الهی با جبهه حق خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه صداقت در رویکرد جمهوری اسلامی را مشاهده کرده ایم، خاطرنشان کرد: با این صداقت در مقابل تمام استکبار و احزاب کفر پیروز خواهیم شد.

Share