رئیس شورای شهر:

برگزاری مراسم روز خبرنگار نتیجه مدیریت صحیح بهارمست و برنامه ریزی جعفری نیا و رضاطبع است

علوی خاطر نشان کرد: برگزاری شایسته این مراسم که رضایت خبرنگاران را به دنبال داشت، نتیجه مدیریت صحیح بهارمست سرپرست شهرداری و برنامه ریزی، مشارکت و تعامل جعفری نیا روابط عمومی شورا و خانم رضاطبع مدیر امور رسانه شهرداری رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار شورای اسلامی و شهرداری رشت مراسمی درخور شان و منزلت خبرنگاران رسانه های شهرستان رشت در تالار گلستان برگزار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت، در حاشیه برگزاری این مراسم با تاکید بر استقبال مجموعه مدیریت شهری از نقدهای سازنده در راستای رفع معضلات زیرساختی شهر تصریح کرد: توجه به زیرساخت های فرهنگی در نگاه انسان محور مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است.

سید امیرحسین علوی با اشاره به رابطه مستقیم خبرنگاران فعال و بانشاط با جامعه پویا یادآور شد: اگر رسانه ها بتوانند رسالت خود که آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است را به نحو شایسته انجام دهند، میتوان با مشارکت اصحاب رسانه و مدیران شهری گام های بلندی در مسیر توسعه شهر برداشت.

وی ضمن قدردانی از سرپرست شهرداری رشت، روابط عمومی شورا و مدیریت امور رسانه شهرداری رشت در برگزاری مراسم فوق خاطر نشان کرد: برگزاری شایسته این مراسم که رضایت خبرنگاران را به دنبال داشت، نتیجه مدیریت صحیح بهارمست سرپرست شهرداری و برنامه ریزی، مشارکت و تعامل جعفری نیا روابط عمومی شورا و خانم رضاطبع مدیر امور رسانه شهرداری رشت است، که من به نوبه خود از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی می نمایم.

Share