فرماندار رضوانشهر خبرداد

بهره‌برداری از سد مخزنی شفارود در سال ۹۹

حسنی پور به نقل از مقامات کشوری بهره برداری از پروژه سد مخزنی شفارود را در سال ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رضوانشهر در آئین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه و دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی گفت: خبرنگاران نقش مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه دارند و می طلبد با درایت و رعایت حرفه خبرنگاری به این مقوله مهم رسانه ای بپردازند.

عسکر حسنی پور با بیان اینکه توجه شخص رئیس جمهور به موضوع چرخه آزادانه اطلاعات موجب شده تا رسانه های منتقد نیز آزادانه موضوعات را نقد کنند اظهار کرد: خبرنگاران می توانند با رعایت نقد منصفانه در پیشبرد اهداف دولت در کاهش کاستی ها گام بردارند.

فرماندار رضوانشهر گفت: خبرنگاران باید مبنای کار خودشان را حرفه ای بودن و مردمی بودن قرار دهند. رسانه ها در بی اثر کردن اقدامات خصمانه دشمن نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در راستای توسعه عمرانی شهرستان گفت: دولت نگاه ویژه ای به پروژه های خط ریلی آهن و سد شفارود دارد که جزو برنامه های استراتژیک دولت در این شهرستان محسوب می شوند.

حسنی پور به نقل از مقامات کشوری بهره برداری از پروژه سد مخزنی شفارود را در سال ۹۹ اعلام کرد.

فرماندار رضوانشهر به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر دولت اشاره کرد و افزود: در این راستا بیش از ۲۰۰ طرح به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان به بانک های عامل شهرستان معرفی شده اند.

Share