حامد عبداللهی:

برنامه‌ای برای شهردار شدن ندارم | شهرداری انتخاب می کنیم که تا پایان دوره پنجم فعالیت کند

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت گفت: تمام تلاش ما این است که به بهترین انتخاب برای شهرداری برسیم که بتواند تا پایان دوره پنجم فعالیت کند و امیدواریم شهرداری انتخاب شود که رای قابل توجه و همراهی آن ها را بعد از انتخاب به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حامد عبداللهی عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت با اشاره به شایعاتی مبنی بر کاندیداتوری خود برای شهرداری رشت ابراز داشت: در شرایط فعلی علی رغم صحبت هایی برای حضور بنده به عنوان شهردار شده بود، برای حفظ اتحاد اعضای شورا اعلام می کنم که هیچ برنامه ای برای رسیدن به این جایگاه شهرداری ندارم.

رئیس شورای عالی استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که به بهترین انتخاب برای شهرداری برسیم که بتواند تا پایان دوره پنجم فعالیت کند و امیدواریم شهرداری انتخاب شود که رای قابل توجه و همراهی آن ها را بعد از انتخاب به دنبال داشته باشد.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: در حال حاضر مهندس علی بهارمست که از افراد پاکدست و خوشنام شهرداری رشت هستند سرپرستی شهرداری رشت را بر عهده دارند و می توان با حمایت از وی فرصت بیشتری را برای انتخاب شهردار داشته باشیم. از همین رو توصیه من به اعضای شورا این است که با حضور سرپرست فعلی چندان عجله نکنند تا شهرداری متعهد و قوی برای شهر انتخاب شود که پایدار باقی بماند.

وی در ادامه خطاب به سرپرست و مدیران شهرداری نیز گفت: تمام خواسته ما این است که تا انتخاب شهردار تمام کارهای محوله شده به خودشان را انجام دهند و وضع را بدتر از این نکنند. به همین خاطر از سرپرست شهرداری تقاضا دارم که به جای عزل و نصب مدیران جدید با همین چارت فعلی تا زمان انتخاب شهردار ادامه دهند. ما نیز در شورا باید تلاش کنیم که شهرداری انتخاب شود که بهترین تعامل با اعضای شورا و مدیران شهرداری را داشته باشد و بیشترین خدمت رسانی به شهر را در دستور کار خود قرار دهد.

Share