در جلسه شورای اداری لنگرود مطرح شد

با کت و شلوار اتو کشیده نمی‌شود خدمت کرد | حواس مردم حتی به جوراب آقای لاهوتی هم هست

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با انتقاد از برخی مسئولین گفت: از خدمت کردن فقط عکس گرفتنش را یاد گرفتیم، زمانی که کوچه ای آسفالت میشود سراسر شهر پر از بنر تقدیر و تشکر می‌شود، آیا مردم این ها را می‌پسندند؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شمس گیلانی امام جمعه فقید این شهرستان گفت: مرحوم شمس به عنوان یک شخصیت فرهیخته، ساده زیستی و زهد و تقوای ایشان الگوی همه مردم علی الخصوص طلاب می‌باشد.

سیدرضا جوادپور با بیان اینکه وظیفه ما انتخاب راه و رسم ساده زیستی و تقوای مرحوم شمس به عنوان الگو است، یادآور شد: تلاش همه مسئولین بازگرداندن فضای امید و اعتماد در جامعه است. تلاش ما همسو با سیاست های دولت در جهت بهبود معیشت و رونق کسب و کار است تا مشکلات مربوط به اشتغال با کمک دوستان اداری حل شود.

فرماندار لنگرود گفت: همه دشمنان می کوشند در جهت ایجاد بی اعتمادی به سمت مسئولین گام بردارند.

جوادپور با اشاره به بحران آب کشاورزی و آشامیدنی اظهار کرد: به لطف خدا این بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش ما بالا بردن رضایت دولت و مردم است.

افتتاح بیمارستان ۱۳۳ تخت خوابی در آینده نزدیک

مهرداد لاهوتی نیز با اشاره به پروژه های عمرانی در این شهرستان گفت: افتتاح دو کنارگذر به مسافت ۱۱/۵ و ۲۲ کیلیومتر از برنامه های هفته دولت است.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۳۳ تخت خوابی در آینده نزدیک گفت: از آنجایی که لنگرود در انتهای آبخور می‌باشد طراحی ۴ سد را در این شهرستان ضروری دانستیم که ۲ سد در آستانه افتتاح شدن بوده باعث بی نیازی این شهرستان در ۵۰ سال آینده به آب کشاورزی می‌شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد امکانات در روستا گفت: تلاش ما بر این است که هیچ روستایی از آب و برق و گاز بی نصیب نباشد و همه مردم به برکت سفره انقلاب از امکانات کافی برخوردار شوند.

با کت و شلوار اتو کشیده نمی‌شود خدمت کرد / حواس مردم حتی به جوراب آقای لاهوتی نیز هست

به گزارش دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی نیز در این جلسه با تاکید بر ایجاد همدلی میان مسئولین گفت: شورای اداری باید شنونده درد مردم باشد و از همگرایی میان مسئولین است که مردم سود می‌بردند.

وی با تاکید بر خدمت به مردم گفت: رجوع مردم به مسئولین نعمتی است که نباید این نعمت را رد کرد و بسیاری از بلاها بخاطر همین بی توجهی مسئولین است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با انتقاد از برخی مسئولین گفت: از خدمت کردن فقط عکس گرفتنش را یاد گرفتیم، زمانی که کوچه ای آسفالت میشود سراسر شهر پر از بنر تقدیر و تشکر می‌شود، آیا مردم این ها را می‌پسندند؟

وی افزود: من به جناح و سیاست بازی کاری ندارم، ممکن است مردم دارای جناح سیاسی باشند ولی مهم کار است و خدمت.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مردم ایران مردم خوبی هستند، گفت: خواسته مردم از ما مسئولین خدمت است و حواسشان جمع است حتی به جوراب آقای لاهوتی.

فلاحتی متذکر شد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یعنی دیوانگی و جنون و با کت و شلوار اتو کشیده نمی‌شود خدمت کرد.

 

Share